Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:47:04 GMT

برپایی غرفه نشر ستاره‌ها در فروشگاه‌های کتاب

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۲۷۹۱

برپایی غرفه نشر ستاره‌ها در فروشگاه‌های کتاب

امسال به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه کتاب به کمک شبکه توزیع و کتابفروشی‌ها غرفه نشر ستاره‌ها در شهر مشهد برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امسال به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه کتاب به کمک شبکه توزیع و کتابفروشی‌ها غرفه نشر ستاره‌ها در شهر مشهد برپا می‌شود.

شبکه توزیع کتاب زنجیره‌ای از ناشر، پخش و کتابفروشی است، هر کدام از این زنجیره حذف شود، کتاب به درستی توزیع نمی‌شود و در روند آن خلل ایجاد می‌شود، برای مخاطبین نیز دسترسی به کتاب به این صورت آسان‌تر و بهتر است و می‌توانند راحت‌تر خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح «ماهتاب ماه کتاب» از ولادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) تا عید فطر برگزار می‌شود، در این طرح می‌توانید به فروشگاه‌های مشخص شده در شهر خود مراجعه کنید و کتاب‌های نشر ستاره‌ها را با تخفیف ٢۵درصد خرید کنید.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس