Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:08:40 GMT

جوان ۱۹ ساله ارومیه‌ای از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۲۸۹۲

جوان ۱۹ ساله ارومیه‌ای از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امروز یک پسر جوان ۱۹ ساله ارومیه‌ای با کمک ماموران آگاهی استان از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت.

مسعود خرم نیا اظهار داشت: اخیراً خبر ربایش یک پسر نوجوان در یکی از پارک‌های ارومیه به اطلاع ماموران ناجا قرار گرفت و به همین علت، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پس از آن، بررسی‌های فنی و اطلاعاتی ماموران آغاز شد تصریح کرد: در این رابطهه هشت نفر متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان در اطراف ارومیه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف مالی با پدر ربوده شده اعلام کردنده و پسر 19ساله ربوده شده به طور سالم رهاسازی و تحویل خانواده اش شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد