Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:47:53 GMT

ابتلای قطعی ۱۷۹۵ نفر به کروناویروس در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۲۰۴

ابتلای قطعی ۱۷۹۵ نفر به کروناویروس در کردستان

رضاعی ، از ابتلای قطعی از ابتلای قطعی ۱۷۹۵ نفر از کردستانیها به کروناویروس از ابتدا تا پیش از ظهر امروز خبر داد.

فرزین رضاعی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسنندج،اظهار داشت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد 1795 بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان های سقز 387 نفر، سنندج 505 نفر، بانه 218 نفر، قروه 145 نفر، دیواندره 127 نفر، بیجار 106 نفر، مریوان 109 نفر، کامیاران 87 نفر، دهگلان 86 نفر و سروآباد 25 نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر 5305 نمونه است که از این تعداد 1795 مورد مثبت، 3283 مورد منفی و 227 مورد اعلام  نشده است.

وی افزود: متاسفانه 133 نفر از هم استانی های عزیزمان 35 نفر در سقز، 28 نفر در سنندج، 19 نفر در قروه، 19 نفر در بانه، نه نفر در کامیاران، نه نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلانبه دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند.

وی با اشاره به اهمیت مرحله ی اول غربالگری بیماری کرونا در روند پیشگیری و کنترل  بیماری تا به امروز، خاطرنشان کرد: اولویت در غربالگری مرحله دوم، سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای هستند بنابراین از مردم عزیز استان خواهشمندیم با پاسخگویی به شماره تماس 4030 با مراقبین سلامت و بهورزان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتلای قطعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه

صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه

دیگر خبرها

  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری