Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:47:26 GMT

مشارکت قرآنیان سمنانی در رزمایش «کمک مؤمنانه»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۵۳۸

مشارکت قرآنیان سمنانی در رزمایش «کمک مؤمنانه»

قرآنیان استان سمنان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در رزمایش «کمک مؤمنانه» مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشنهاد طرح کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر در ایام ماه مبارک رمضان، واحد نیکوکاری بنیاد نشر فرهنگ قرآن و عترت استان سمنان، به اجرای این طرح در سطح استان سمنان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور شماره‌حساب جذب کمک‌های نقدی مردمی برای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اعلام شده و هم‌وطنان می‌توانند به شماره‌حساب ۰۱۰۵۰۲۷۷۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی به نام بنیاد نشر فرهنگ قرآن و عترت استان سمنان کمک‌های خود را واریز کنند.

جمع‌آوری کمک‌های دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همچنان در استان سمنان ادامه دارد.

بنیاد نشر قرآن و عترت استان سمنان از همه مردم نیک‌اندیش و نیکوکار، خیران و پیشکسوتان قرآن و عترت خواسته است تا کمک‌های خود را برای سهیم شدن دومین رزمایش به شماره‌حساب‌های فوق واریز کنند.

در اولین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه از نیمه شعبان تا پنجم ماه رمضان به مبلغ ۶ میلیون تومان به تعداد ۳۰ بسته و هر بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین فقرا و مستمندان توزیع شد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن رزمایش سمنان مشارکت کمک مؤمنانه استان سمنان قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد