Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: ریاست جدید فدراسیون ووشو بتواند همین افتخارات، جایگاه و مدال‌ها را حفظ کند کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

زهرا ناطقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت این روزهای بانوان ووشوکار، اظهار داشت: با این وضعیت وجود بیماری کرونا بانوان ووشوکار با طرح مربی آنلاین در خانه، تمرینات شان را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت تایچی که جنبه همگانی دارد، مسابقات آنلاین برگزار می‌شود. در اسفندماه نیز پویش ورزش در خانه استارت خورد. همچنین استان های هم به صورت آنلاین مسابقات مجازی را برگزار می‌کنند. 

وی در خصوص موفقیت کادر فنی وطنی برای تیم ملی بانوان، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشورمان حکفرما بود، مبنا را بر این گذاشتیم که مربیان داخلی می توانند جوابگو باشند و آنها چیزی از مربی های خارجی کم ندارند. در حالی که سالهای گذشته در بخش تالو و ساندا از مربیان چینی استفاده می کردیم. از این اعتماد نیز نتایج خوبی نصیب ووشو کشورمان شد و در قهرمانی بزرگسالان جهان 3 مدال طلا کسب کردیم. در قسمت تالو نیز مدال های نقره و برنز را به دست آوردیم و در قهرمانی آسیا هم ملی پوشان مدال های ارزشمندی را به ارمغان آوردند.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در خصوص پشتوانه سازی در بخش بانوان، گفت:  سال گذشته استراتژی را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا داشتیم و قرار شد از نفرات جدید در ترکیب تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم. در حال حاضر نفرات خوبی داریم. به عنوان مثال اگر مریم هاشمی با آسیب دیدگی مواجه شود، نفر جایگزین در تیم ملی حضور دارد. سال آینده نیز نفرات جدیدی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، وارد تیم ملی بزرگسالان خواهند شد. این امر باعث انگیزه ورزشکاران می شود و فدراسیون می تواند روی استعدادها شناسایی شده سرمایه‌گذاری کند.

 

ناطقی در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون ووشو، عنوان کرد: هیأت‌ها خودشان باید تصمیم بگیرند و یک کاندیدا را به عنوان رئیس انتخاب کنند تا راه علی‌نژاد را ادامه دهد. نفر منتخب فدراسیون ووشو کار سختی را پیش رو دارد، چون خدمات و زحمات علی‌نژاد در طی این سالیان هویت و استقلال را به ووشوی ایران داده. فدراسیون ووشو ایران جایگاه‌های خوبی در فدراسیون جهانی دارد و نسبت به سایر کشورها با 5 کرسی بیشترین کرسی ها را از آن خود کرده است. برهمین اساس ریاست جدید فدراسیون بتواند همین افتخارات، جایگاه و مدال‌ها را حفظ کند کار بسیار سختی را خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه با حضور رئیس فدراسیون جدیدوضعیت نایب رئیسی بانوان وی چگونه خواهد شد، خاطرنشان کرد: رئیس جدید فدراسیون مختار است نفرات مدنظر خودش را در پست های مختلف داشته باشند و با آنها کار کند. این روال قانونی است و نباید نگران این قضیه باشیم. اگر موفقیت فدراسیون در طی این سالها با نفرات قبلی بوده، قطعاً من هم رئیس فدراسیون باشم روند کار را با آن افراد ادامه می دهم چون این گروه و تیم موفق در مجموعه جواب داده اند. 

ناطقی اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر کرونا از بین برود و ورزشکاران به باشگاه ها برگردند و شاهد حضور قهرمانان مان در عرصه ها بین المللی باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ناطقی ووشو نایب رئیس فدراسیون ووشو تیم ملی مدال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا