Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:06:25 GMT

اسیدپاشی برای تسویه‌حساب مالی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۷۸۹

اسیدپاشی برای تسویه‌حساب مالی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساعت پایانی جمعه شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسیدپاشی روی فردی در حوالی چهارراه فتحی به کلانتری ١٤٩ امامزاده‌حسن اعلام شد و مأموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

تحقیقات اولیه حاکی از این بود متهم که با دوستش اختلاف مالی داشت، جلوی منزلش با او قرار ملاقات می‌گذارد، اما بعد از درگیری شدید با او برای تسویه حساب مالی، اسیدی که از قبل تهیه کرده بود، به صورت دوستش می‌ریزد و از محل متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال می‌یابد و تحت درمان قرار می‌گیرد. با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام‌شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی‌های قضائی در دستور کار قرار گرفت. در ادامه مأموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از دو ساعت شناسایی کنند و تیمی از مأموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه او اعزام شدند. تیم اعزامی موفق شدند متهم را که درحال فرار از پشت‌بام خانه بود، دستگیر کنند و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ «ایوب صالحی» رئیس کلانتری ١٤٩ امامزاده حسن با اعلام این خبر گفت: «متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.»

منبع: شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اسیدپاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی