Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:01:16 GMT

دستگیری جاعل اسناد دولتی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۸۱۱

دستگیری جاعل اسناد دولتی در خرمشهر

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  همت علی ترکارانی شنبه شب گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل مهرهای برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی فرد مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ترکارانی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و از مخفیگاه او تعداد ۱۲ عدد مهر جعلی مربوط به دستگاه های دولتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

عامل اصلی نزاع مسلحانه شوش دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع مسلحانه با کشف ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت:در پی وقوع یک فقره نزاع طایفه‌ای، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ شوش به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی نزاع و تیراندازی را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح جنگلی کلاشینکف به همراه سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که آثار تیر بر روی آن مشهود بود توقیف شد.

وی تصریح کرد :متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب‌ها خرمشهر جعل هویت شوش انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر جعل هویت شوش انتظامی خرمشهر جعل هویت شوش انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر