Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:59:40 GMT

طرز تهیه سوپ ماکارونی و مرغ خوشمزه و فوری

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۸۲۹

طرز تهیه سوپ ماکارونی و مرغ خوشمزه و فوری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این مطلب یک سوپ مرغ سالم و مقوی را به شما آموزش می‌دهیم. سوپی که برخلاف همیشه به جای رشته فرنگی به آن ماکارونی شکلی اضافه کرده‌ایم. طرز تهیه سوپ ماکارونی خوشمزه را در ادامه بخوانید و در کمتر از یک ساعت آن را آماده کنید. عجیب نیست اگر این غذای فوری را به منوی غذای هفتگی‌تان اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مواد لازم برای تهیه سوپ ماکارونی

روغن زیتون بکر پنج قاشق غذاخوری
مرغ چرخ کرده نیم کیلو
نمک دریا و فلفل سیاه به مقدار لازم
تخم گشنیز یک قاشق چای‌خوری
هویج بزرگ یک عدد
پیاز یک عدد
ساقه کرفس دو عدد
پودر آویشن یک قاشق چای‌خوری
سیر چهار حبه
آب مرغ سه تا چهار لیوان
ماکارونی صدفی دو سوم لیوان
لیمو تازه به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ ماکارونی

مرحله اول

سپس مرغ را از قابلمه خارج کنید و کنار بگذارید. برخلاف روش تهیه سوپ مرغ کلاسیک، برای تهیه این سوپ از مرغ چرخ کرده به جای مرغ تکه یا ریش شده استفاده می‌شود. برای شروع در یک قابلمه بزرگ، سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را گرم کنید و مرغ چرخ کرده را در روغن بریزید و تفت دهید. در جریان پخت مرغ را با قاشق چوبی هم بزنید و بعد از حدود سه دقیقه، سیر رنده شده، تخم گشنیز و نمک و فلفل را اضافه کنید. پخت را تا زمان جمع شدن آب مرغ ادامه دهید.

مرحله دوم

هویج و کرفس ریز خرد شده را همراه با پیاز نگینی خرد شده و آویشن در قابلمه بریزید و کمی نمک و فلفل و دو قاشق غذاخوری روغن به آن‌ها اضافه کنید. حرارت را کمی بالا ببرید و بعد از گذشت حدود سه دقیقه از تفت دادن مواد، آب مرغ را اضافه کنید و منتظر جوش آمدنش بمانید.

مرحله سوم

حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه بعد از پخت مواد داخل قابلمه، در صورت جمع شدن آب مرغ مقداری آب جوشیده در قابلمه بریزید. سپس مرغ سرخ شده را همراه با ماکارونی‌ها به مواد درحال جوشیدن اضافه کنید. البته شاید اضافه کردن ماکارونی به سوپ گوجه فرنگی هم ایده بدی به نظر نرسد. بعد از حدود ۱۰ دقیقه، آب لیمو و نمک و فلفل سوپ را اندازه کرده و آن را سرو کنید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی خانگی اضافه کنید آب مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   - ران مرغ 500 گرم   - تخم مرغ 1   - آرد گندم 1 لیوان   - نشاسته ذرت 1/2 فنجان   - بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری   - نمک 1 قاشق چایخوری   - پودر سیر 2 قاشق چایخوری   - فلفل 1 تن   - پودر فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری   - شکر 1/2 قاشق چایخوری   - آب 1/2 قاشق چایخوری   - 100 میلی لیتر آب     منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه گوجه بادمجان به سبک فرانسوی (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم) طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • افراد زودجوش این دمنوش را مصرف کنند
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی