Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از آخرین اقدامات خیرخواهانه در استان اصفهان که دامنه‌اش از استان هم خارج شده، پای کار آمدن فعالان اقتصادی است که با پرداخت 30 میلیارد تومان، 120 هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان فراهم کرده و با کمک نیروهای بسیج آن‌ها را توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ماه رمضان در حالی به نیمه رسیده که در گوشه و کنار شهرهای ایران مردم نوع‌دوست مشغول تهیه بسته‌های معیشتی برای اقشار ضعیف و نیازمندان هستند، کمک‌هایی که هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در ابعاد بسیار بزرگ‌تری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان در اوج صدمات روحی، روانی، اقتصادی و اجتماعی بیماری همه‌گیر کرونا بار دیگر بارقه‌ای از امید به الطاف خداوندی و لزوم توجه بیشتر به نیازمندان در مواقع بروز بحران‌ها را در دل‌ها زنده کرد.

کمیته امداد، بسیج، هیأت ها، خیریه‌ها، مساجد، هلال احمر، بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد، همه پای کار این همدلی آمده‌اند تا هر کس بنایی بر کمک داشته باشد بتواند در یکی از بسترها اقدام کند و از طرفی دامنه مخاطب گسترده تر شود.

در یکی از آخرین اقدامات خیرخواهانه در استان اصفهان که دامنه‌اش از استان هم خارج شده، پای کار آمدن فعالان اقتصادی است که با پرداخت 30 میلیارد تومان، 120 هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان فراهم کرده و با کمک نیروهای بسیج آن‌ها را توزیع کردند.

مجتبی کاروان عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان که مسؤولیت ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای اتاق بازرگانی را نیز برعهده دارد در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی فعالان اقتصادی به خبرنگار فارس گفت: طی سه مرحله 120 هزار بسته برای افراد نیازمند تهیه و در حال توزیع است.

وی با بیان این که بخشی از بسته در طرح «کرامت حسینی» در روزهای گذشته توزیع شد، افزود: بخش دیگری از این حرکت شب گذشته با عنوان «مهر کریمانه امام حسن مجتبی (ع)» آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ جامعه هدف مرحله اول شهر اصفهان و در مرحله دوم شهرستان‌های اصفهان در نظر گرفته شده، 2 هزار بسته نیز به شهرستان ایوان ایلام ارسال شد.

کاروان با بیان این که بسته‌های توزیع شده شامل اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن و پنیر به ارزش 250 هزار تومان بوده، اضافه کرد: تأمین کننده مالی این بسته اعضای اتاق بازرگانی اصفهان هستند.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: تاکنون 70 هزار بسته توزیع شده و در این گام، 50 هزار بسته دیگر در حال توزیع است که با توجه به حجم گسترده کار شاید تا پایان هفته به طول بینجامد.

مسؤولیت ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی اظهار داشت: سعی شده با درج در سامانه افراد شناسایی شوند و بسته‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج درب خانه‌ها توزیع شود تا کرامت افراد نیز حفظ شود.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اصفهان ماه رمضان مواد غذایی اتاق بازرگانی اصفهان هزار بسته بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت:اتاق ایران برنامه های متنوعی برای افزایش ناوگان حمل و نقل، تسهیل تبادلات مالی با چین دارد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم صمد حسن‌زاده عصر امروز در همایش ایران و چین همزمان با برگزاری ششمین همایش توانمندی‌های ایران (ایران اکسپو 2024)، اظهار داشت: اتاق ایران در بیشتر زمینه‌های فناوری معدنی و تجاری، نفت و گاز، تجهیزات پزشکی و محصولات دانش بنیان، فولاد و خدمات فنی و مهندسی، حوزه گردشگری و سایر موارد آماده همکاری بیشتر بین دو کشور است.

وی افزود: برنامه اتاق ایران برای توسعه تجاری بین دو کشور ایران و چین و تسهیل در صادرات با افزایش ناوگان حمل و نقل، تسهیل تبادلات مالی با راهکارهای متنوع است، ضمن اینکه حضور هیات‌های تجاری برای اجرای قراردادهای مشارکتی و رفع برخی موانع تعرفه‌ای و استاندارد کالاها و ضمانت‌های تجاری در دو کشور صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی میزبان مقامات تجاری از کشور چین است، گفت: باید از توانمندی‌ها و توسعه اقتصادی بین ایران و چین بهره‌گیری کرد و در همین راستا از ظرفیت‌های موجود برای توسعه مناسبات بین دو کشور استفاده کرد.

حسن‌زاده اضافه کرد: چین با حجم 30 میلیارد دلار نخستین شریک تجاری ایران است که این حجم تجارت را می‌توانیم به 50 میلیارد دلار افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که ایران شریک چین در خاورمیانه بوده است، گفت: اتاق ایران با سابقه 120 سال نقش سیاست‌گذاری و راهبردی در تجارت و بازرگانی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد: در زمینه‌های مشترک آماده توسعه همکاری ایران و چین هستیم؛ اولویت برنامه‌های اتاق بازرگانی توسعه و تقویت مناسبات تجاری با چین است تا دو کشور بتوانند از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه