Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال گفت: مبالغ زیادی پول رد و بدل می‌شود و همین هم باعث رونق کار دلال‌هاست جایی که پول بی‌حساب و کتاب باشد پای دلال‌ها هم باز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امامی‌فر، پیشکسوت فوتبال درباره حضور پررنگ دلال‌ها در بدنه فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: دلال‌ها همیشه با نام و سمت‌های مختلف در فوتبال ایران حضور داشتند و در حال حاضر هم حضور دارند و مطمئن باشید تا زمانی که باشگاه‌های ما به صورت دولتی اداره می‌شوند هرگز نمی‌توانیم مقابل این موضوع ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه‌ها اگر خصوصی شوند ورودی و خروجی منابع مالی آن‌ها مشخص می‌شود چون مورد بررسی قرار می‌گیرند اما وقتی باشگاه‌های ما دولتی هستند اول سال مبلغی به عنوان بودجه وارد این تیم‌ها خواهد شد و در ادامه هم هیچ نهادی جدی پیگیر هزینه‌ها نمی‌شود و نظارت کافی صورت نمی‌گیرد و به همین راحتی این وسط مبالغ زیادی پول رد و بدل می‌شود و همین هم باعث رونق کار دلال‌هاست جایی که پول بی‌حساب و کتاب باشد پای دلال‌ها هم باز می‌شود.

او در پایان گفت: اگر تاریخ باشگاه پرسپولیس را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که در این چند سال تعداد زیادی مدیر عوض کرده است قطعا پشت همه این ماجرا ها پای دلال در میان بوده است. ما قوانین خوبی برای برخورد با این مسائل داریم اما متاسفانه برخورد قاطعی با این دلال‌ها نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس پول برنا علیرضا امامی فر دلال فوتبال دلال در فوتبال دلال ها هم پای دلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی، گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید، گفت: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

عاطفه زارعی گفت: هیئت داوران این جشنواره از استادان برجسته ادبیات کودکان و نوجوان، مانند مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

او گفت: مراسماختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن‌سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید