Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:51:54 GMT

اجرای افزایش 13 تا 16 درصدی حقوق کارکنان دانشگاه کردستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۱۵۲

اجرای افزایش 13 تا 16 درصدی حقوق کارکنان دانشگاه کردستان

معاون اداری و مالی دانشگاه کردستان گفت: افزایش حقوق کارکنان دانشگاه کردستان از اول اسفند ۹۸ اجرا شده و بسته به مدرک و رتبه و سنوات خدمت، بین 13 تا 16 درصد بوده است.

هیوا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 30 فروردین در خبرگزاری فارس مطلبی منتشر شده بود که براساس آن لعیا میزبان رئیس کمیسیون اداری شورای صنفی کارکنان آموزش عالی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس مدعی شده که معاونین اداری و مالی دانشگاه‌های تهران، کردستان و شریف در گزارش به بخش «فارس من خبرگزاری فارس» اظهار کردند که ۵۰ درصد افزایش حقوق و مزایا برای کارکنان دانشگاه‌ها انجام شده، در حالی که انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولا بنده معاون اداری و مالی دانشگاه کردستان هیچ‌گونه اظهارنظری در ارتباط با افزایش حقوق با هیچ رسانه‌ای از جمله خبرگزاری فارس نداشته‌ام و درج چنین مطلبی از جانب بنده صحت ندارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه کردستان ادامه داد: دوما به منظور ایجاد عدالت و رفع تبعیض در دریافت حقوق و مزایا بین کارکنان دولت، با توجه به مصوبه هیات وزیران و شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش تا 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، بخشنامه‌ای توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد و براساس آن مقرر شد دستگاه‌های اجرایی که قبلا این افزایش یا مشابه آن را اعمال ننموده‌اند، از اول اسفند سال ۹۸ در صورت تامین اعتبار می‌توانند این افزایش تا 50 درصدی را اجرا کنند.

وی گفت: از آنجا که دانشگاه‌ها تابع مصوبات مرکز هیات امنای وزارت علوم و هیات امنای خود هستند، طبیعتا دانشگاه به تنهایی نمی‌تواند در این رابطه تصمیمی ‌بگیرد و هر نوع تصمیمی در این خصوص باید به تصویب مرکز هیات امنای وزارت علوم و هیات امنای دانشگاه‌ برسد.  

وی اذعان کرد: مصوبه‌ای که در ارتباط با بخشنامه سازمان برنامه و بودجه از طرف مرکز هیات امنای وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و در دانشگاه کردستان نیز اجرا شده است، دقیقا این است « اصلاح ماده 20 فصل پنجم نظام پرداخت حقوق و مزایا آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه‌ها» که براساس این ماده به هر عضو غیر هیات علمی دانشگاه‌ها، علاوه بر حقوق پایه و رتبه، فوق‌العاده‌هایی تحت عنوان فوق‌العاده شغل، فوق‌العاده جذب و فوق‌العاده ویژه پرداخت می‌شود که در واقع ضرایب جدید این فوق‌العاده‌ها بر اساس این مصوبه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده که در صورت تامین اعتبار در احکام کارکنان اعمال گردد در واقع براساس این مصوبه، ضرایب جدید فوق‌العاده‌های یاد شده حقوق کارکنان دانشگاه 30 درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

فاروقی گفت: در راستای اجرای این مصوبه، افزایش حقوق کارکنان دانشگاه کردستان از اول اسفند ۹۸ اجرا شده و بسته به مدرک و رتبه و سنوات خدمت، افزایش کل اعمال شده در احکام کارکنان دانشگاه، بین 13 تا 16 درصد بوده است که این افزایش بجز افزایش 15 درصد سنواتی اخیر است.

وی در پایان اضافه کرد: آنچه که در دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه کردستان لازم‌الاجرا است مصوبات مرکز هیات‌های امنای وزارت علوم و هیات‌ امنای دانشگاه‌ مربوطه است.

انتهای پیام/2330/83

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج کردستان وزارت علوم حقوق افزایش حقوق افزایش 50 درصدی حقوق فارس من دانشگاه کردستان رئیس سازمان برنامه و بودجه هیات امنای دانشگاه حقوق کارکنان دانشگاه اداری و مالی دانشگاه امنای وزارت علوم دانشگاه کردستان خبرگزاری فارس افزایش حقوق دانشگاه ها هیات امنای فوق العاده مرکز هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت