Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@11:04:14 GMT

به‌راحتی می‌توان خائن استقلال را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۳۰۹

به‌راحتی می‌توان خائن استقلال را پیدا کرد

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اتفاقات عجیبی که در این باشگاه رخ می‌دهد گفت: کسانی که به خاطر منافع شخصی منافع مجموعه‌شان را زیر پا می‌گذارند لیاقت بودن در آن مجموعه را ندارند.

به گزارش مشرق، در روزها و هفته‌های گذشته با پدیده عجیبی در باشگاه استقلال مواجه هستیم تحت عنوان «انتشار اسناد محرمانه باشگاه»! این موضوع ابتدا با لو رفتن تصاویر همه صفحات قرارداد استراماچونی رسماً استارت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در همین ارتباط با مدیرعامل همین مجموعه در سال‌های گذشته حرف زدیم تا دلیل این موضوع، چرایی اش و البته روش جلوگیری از تکرار آن را مورد بررسی قرار بدهیم.
آقای آشتیانی! چه افرادی و با چه نیتی مدارک و اسناد رسمی باشگاه استقلال، حتی نامه‌های محرمانه آن را به بیرون درز می‌دهند؟ آیا این احتمال وجود دارد که به دلیل وضعیت معیشتی بد برخی از کارکنان باشگاه، تعدادی از کارمندان در ازای دریافت مبالغی از برخی رسانه‌ها دست به چنین اقداماتی بزنند؟
این موضوع چند دلیل مختلف می‌تواند داشته باشد که به اعتقاد بنده دلیل اصلی آن به همان افرادی برمی‌گردد که هواداران را تحریک می‌کنند.
دلیل دیگر چه می‌تواند باشد؟
اینکه گفتم بخشی از کار است و بخش دیگر اینکه همواره باید نیروهایی در ساختار باشگاه یا هر نهادی فعالیت کنند که نسبت به اسرار آن مجموعه حس مسئولیت داشته باشند و آن مکان را مانند خانه خود و اسرارش را همچون اسرار خانواده‌شان بدانند. این فرهنگ نه تنها در استقلال بلکه باید در هر باشگاه یا سازمانی نهادینه باشد و افرادی که به چنین اصلی پایبند نیستند را باید به جرم خیانت در امانت بلافاصله کنار گذاشت. کسانی که به خاطر منافع شخصی منافع مجموعه‌شان را زیر پا می‌گذارند لیاقت بودن در آن مجموعه را ندارند. بیشتر بخوانید: پروفسور فتنه و تفرقه استقلال کیست؟
شما که در استقلال مدیرعامل بوده اید می‌دانید یک نامه برای رسیدن به دست مدیرعامل از دست چند نفر می‌گذرد؟
اگر ما این موضع را از مبدأ پیگیری کنیم ابتدا نویسنده است که آن را به دبیرخانه تحویل می‌دهد و سپس از دبیرخانه به مسئول دفتر و سپس به خود مدیرعامل می‌رسد. این‌طور نیست که یک نامه دست ۲۰ نفر بچرخد. یک احتمال ضعیف هم هست که با درصد کم می‌توان گفت شاید خود نویسنده تمایل داشته باشد متن نامه اش رسانه‌ای شود.
پس می‌توان به‌راحتی این مسیر را رصد کرد؟
حتماً می‌توان فردی که این وسط از نامه عکس گرفته را شناسایی و تنبیه کرد. حتی اگر نامه محرمانه بوده باشد دست مسئول دفتر هم نمی‌رسد و مستقیماً از دبیرخانه به مدیرعامل تحویل می‌شود، اما موضوع انتشار نامه توسط خود نویسنده را هم نباید به راحتی کنار گذاشت و با اینکه احتمالش کم است ولی قابل تعمق هم می‌تواند باشد. البته من معتقدم موارد مهم را می‌توان رودررو نشست و بیان کرد و نیازی به نامه‌نگاری نیست.
اما شاید موردی باشد که نویسنده عمداً می‌خواهد به صورت مکتوب در اسناد باشگاه باقی بماند؟
به هر حال این نقیصه کاملاً روشن و واضح است.
اگر شما مدیرعامل بودید در این باره چه می‌کردید؟
در همان اولین موردی که با چنین موضوعی مواجه می‌شدم تک‌تک افراد مرتبط با نگارش تا دریافت و تحویل به مدیریت را رصد می‌کردم. منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس واعظ آشتیانی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور