Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@12:31:40 GMT

گرمای آوریل سال ۲۰۲۰ رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۳۵۸

گرمای آوریل سال ۲۰۲۰ رکورد زد

براساس یک گزارش از آژانس‌های اقیلمی، گرمای آوریل سال ۲۰۲۰ رکورد زد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی‌میل، ماه آوریل سال جاری به عنوان دومین ماه آوریل گرم به ثبت رسید.

آژانس‌های اقلیمی پیش بینی کردند که سال ۲۰۲۰ گرم‌ترین سال خواهد بود و رکورد سال ۲۰۱۶ را که به عنوان گرم‌ترین سال به ثبت رسیده می‌شکند. 

بیشتر بخوانید: ارتباط بین افزایش بارندگی‌ها و گرم شدن زمین

در اروپا دمای هوا در تعدادی از کشورهای غربی بسیار بالاتر از متوسط ​​بود؛ به دلیل قرنطینه جهانی و اقداماتی که به منظور حفظ فاصله اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا اعمال شد، برخی از کشورهای اروپایی بهار خنک‌تری را تجربه می‌کنند، اما واقعیت امر این است که با وجود کاهش قابل توجه رفت و آمدها هنوز هم درجه گرما به میزان زیادی بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوریل ۲۰۲۰ از نظر آماری ۰.۰۱ درجه سانتیگراد خنک‌تر از همین بازه زمانی سال ۲۰۱۶ بوده که به عنوان گرم‌ترین آوریل از اواخر قرن نوزدهم ثبت شده است و این میزان از خنکی با وجود قرنطینه جهانی بسیار ناچیز است.

آژانس نظارت ایالات متحده  چندی پیش گفت ۷۵ درصد تخمین می‌زند که سال ۲۰۲۰ گرم‌ترین سالی باشد که تاکنون به ثبت رسیده است.

محققان می‌گویند، با وجود اینکه شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ منجر به کاهش تردد اجتماعی، قرنطینه و در پی آن کاهش قابل توجه آلودگی در اکثر مناطق جهان شده اما گرما رو به افزایش است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس اتحادیه اروپا اروپا گرمای زمین آوریل 2020 دیلی میل فناوری سال ۲۰۲۰ گرم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا