Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@01:16:32 GMT

فضا برای حضور شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو آماده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۴۲۰

فضا برای حضور شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو آماده است

میرمحمدی با اشاره به دستور وزیر صمت به شورای رقابت نسبت به ارائه قیمت و فرمول قیمت گذاری خودرو گفت: اکنون فضا برای حضور شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو آماده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «اشکان میرمحمدی» شب گذشته (شنبه 20 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در بررسی از وضعیت بازار خودرو و دلیل حذف شورای رقابت از موضوع قیمت گذاری خودرو گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی که در سال 98 ابلاغ شد برداشت وزارت صمت این بود که شورای رقابت باید از گردونه قیمت گذاری، حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت در ادامه توضیحات خود در این باره گفت: سازمان بازرسی کل کشور به استناد بند 5 ماده 58 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 گزارش های متعددی را به معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صمت داد تا شورای رقابت هم دستورالعمل تعیین قیمت خود را برای تصویب به ستاد تنظیم بازار ارائه کند.

 

وی با اشاره به دستور وزیر صمت به شورای رقابت نسبت به ارائه قیمت و فرمول قیمت گذاری خودرو خاطرنشان کرد: اکنون فضا برای حضور شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو آماده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت خودرو قیمت خودرو خودرو قیمت گذاری خودرو شورای رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از طرح‌های شورا و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: اعضای شورا طبق وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند به لوایح واصله از سوی شهرداری به طور جدی، بی‌وقفه و به موقع رسیدگی و پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و در برخی موارد هم با خرد جمعی و رأی حداکثری طرح‌هایی را برای اجرا و لایحه شدن آن به شهرداری ارائه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری باید این طرح‌ها را که برخی ممکن است مانند لوایح دوفوریتی ضرورت داشته باشد را مورد توجه قرار دهد و تدابیری برای کارسازی آن‌ها داشته باشد تا شرمنده شهر و مردم نباشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین با بیان اینکه هیچکدام از طرح‌های ارسالی شورا از سمت شهردار به‌صورت لایحه به شورا ارائه نشده، گفت: درست است که صرفه و صلاح شهر بر عهده شهردار است، بر این اساس شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از این طرح‌ها و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

اشدری ادامه داد: چون قبل از تعهد شهردار شورای شهر مجدانه رعایت صرفه و صلاح شهر را دارد و بر همین ضرورت منجر به ارائه طرح‌های پیشنهادی شورا می‌شود که خوشبختانه بر وفق سیاست‌های بودجه شهرداری قزوین است.

وی خواستار ارائه تمامی طرح‌ها و پیشنهادات که با عناوین خاص مطرح شده، ولی اجرایی نشده از سوی مدیریت شهری شد و گفت: با ارائه این موارد مردم می‌توانند مدیریت شهری را ارزیابی و قضاوت کنند که مدیریت شهری چقدر متعهد به انجام سیاست گذاری‌ها، طرح‌های مردمی و شهری از سوی شورای منتخب مردم است؟ شورایی که شهردار خود را منتخب آن می‌داند.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بررسی شود چه طرح‌هایی بر زمین مانده است تا در سال آخر شورای ششم بتوانیم با سرعت آنها را پیگیری کنیم و یا اینکه بدانیم چه کارهایی انجام شده است.

کد خبر 750278

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود