Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:08:44 GMT

رافت: دعوای مدیریتی همیشه در پرسپولیس بوده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۶۳۶

رافت: دعوای مدیریتی همیشه در پرسپولیس بوده است

«پایان رافت» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  درباره اختلافات و دعواهای مدیریتی در این باشگاه افزود: از زمانی که من یادم می‌آید این دعواها وجود داشته چون باشگاه خصوصی نیست و همه دوست دارند مدیر بشوند.

وی همچنین در خصوص ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اظهار داشت: امکانات ما مثل کشورهای اروپایی نیست که بخواهیم لیگ را برگزار کنیم چرا که ساده‌ترین امکانات را هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانی که ویروس کرونا نبود، مشکلات فراوانی داشتیم و در شرایط کنونی مشکلات چند برابر شده است. به نظر من باید لیگ برتر این فصل را تمام شده اعلام کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید لیگ را تمام و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، چون سلامت مردم از همه چیز مهمتر است. فوتبال همیشه هست اما سلامت مردم اهمیت دارد.

رافت یادآور شد: به نظرم در این شرایط باشگاه ها باید کار فرهنگی انجام دهند و جام این فصل را هم اگر به پرسپولیس ندادند به شهدای سلامت تقدیم کنند.

وی همچنین در واکنش به مصاحبه برخی از بازیکنان و پیشکسوتان استقلال علیه قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس گفت: لزومی ندارد که بخواهیم جواب آنها را بدهیم حرف همیشه هست و آدم قرار نیست جواب هر چیزی را بدهد.

برچسب‌ها ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است