Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، قدرت الله ولدی در حاشیه دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ملایر، بیان کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده ۳۵۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد به‌حساب این خانواده‌ها واریز شد، هر شب ۱۰۰۰ پُرس غذای گرم در ملایر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به همت اوقاف و هیئت زینبیون استان همدان نیز ۳۲ هزار قرص نان رایگان توسط خبازی‌های شهر توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسیجیان ملایر در مبارزه با کرونا اقدامات شایسته‌ای داشتند که بسیار اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر، استان همدان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دومین ‏مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان ‏شهرستان ملایر، ۳۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ‏کرونا توزیع شد. ‏

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، بسیجیان ملایری در راستای لبیک به ندای رهبری اقدام به تهیه و بسته‌بندی کمک برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کردند، در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی افزود: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در لبیک به سخنان فرمانده معظم کل قوا در ملایر با هم‌افزایی همه نهادها و ادارات مختلف برگزار و بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی آماده‌سازی شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰۰ خانوار نیازمند و آسیب‌دیده در شهرستان شناسایی‌شده است که کمک‌های مؤمنانه مردم و بسیجیان ملایری در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر خبر داد و یادآور شد: سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر نیز  از تهیه و توزیع ۱۳۰ سبد کالا بین بیماران نیازمند ملایر به همت خیرین حوزه سلامت خبر داد و مطرح کرد: ارزش هر بسته مواد غذایی به میزان ۳۵۰ هزار تومان بین بیماران سرطانی نیازمند هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

دکتر عباس آذرهمایون افزود: این بسته‌ها شامل برنج ۱۰ کیلوگرمی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان، چای نیم کیلوگرمی به ارزش ۴۰ هزار تومان، شکر سه کیلو به ارزش ۱۱ هزار تومان، قند پنج کیلوگرمی به ارزش ۳۴ هزار تومان، روغن دو بطری به ارزش ۱۸ هزار تومان، رب گوجه‌فرنگی یک قوطی به ارزش ۱۰ هزار تومان، ماکارونی به ارزش ۱۰ هزار تومان، پنیر یک کیلوگرمی به ارزش ۱۷ هزار تومان و گوشت هر سهم به ارزش ۶۰ هزار تومان بودند.

وی بیان کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در ماه رمضان ۳۵ میلیون تومان است و ۱۰ میلیون تومان باقیمانده مشارکت‌های مرحله پیش از عید نوروز است، از خیرینی که در تهیه سبد کالا مشارکت داشته‌اند، کمال تشکر و قدردانی راداریم.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: ۵۰۰ خیّر به انحای مختلف با مجمع خیرین سلامت ملایر همکاری مستمری دارند و منشأ خدمات ماندگاری شده‌اند، در حال حاضر ۶۰ بیمار سرطانی نیازمند تحت پوشش این مجمع هستند.

آذرهمایون افزود: در حال حاضر از سراسر کشور خیّر جذب کرده‌ایم، خیرین در هر نقطه از کشور می‌توانند به‌منظور کمک به بیماران مستضعف ملایر، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۹۲۶۰۱۱۶۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۴۷۲ واریز کنند.

کد خبر 509897 برچسب‌ها استان همدان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان كرونا در ايران رزمایش کمک مؤمنانه هزار تومان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی