Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان پردیس از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی برای افراد کم‌برخوردار در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به آغاز دومین رزمایش «همدلی مؤمنانه» در شهرستان پردیس اظهار داشت: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری هر روز شاهد جلوه‌ای از رزمایش مواسات مؤمنانه در سطح شهرستان پردیس هستیم و امروز به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را در شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، خرما و دیگر مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان است که با ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان میان افراد کم برخوردار و آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان مرکزی: 100 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی توزیع می‌شودآغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان؛ بیش از 322 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شودآغاز دومین رزمایش «همدلی مؤمنانه» سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در حرم امام خمینی(ره)/ 110 هزار بسته معیشتی توزیع شد

امام جمعه شهرستان پردیس سپس تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی سپاه شهرستان، ائمه جماعات، مساجد و فرمانده پایگاه‌های بسیج افراد کم برخوردار و آسیب‌پذیر شناسایی و بسته‌های معیشتی در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

حسینی ضمن در پایان با اشاره به مواسات مؤمنانه عید تا عید خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی و معیشتی دیگری نیز با کمک خیران، روحانیون، ائمه جماعات، کارخانه‌‌داران، شرکت‌ها و هیئت امناها به صورت جهادی در حال جمع‌آوری است تا در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در بین مردم آسیب‌دیده و کم برخوردار توزیع شود.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی شهرستان پردیس توزیع می شود کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی