Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دیدار مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان گفت: یکی از محاسنی که برای هر تیمی می‌تواند وجود داشته باشد، جلسات متعدد مدیرعامل و سرمربی است. آنها می‌توانند در کنار یکدیگر، راهکارهای زیادی برای برطرف شدن مشکلات باشگاه را پیدا کنند البته شناخت خوبی از سعادتمند ندارم و اعتقاد دارم او یک چهره ناشناخته است اما می‌تواند با حمایت هواداران، اعضای هیئت مدیره و تعامل با کادر فنی، روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتفاقات بد در این مدت در استقلال زیاد افتاده؛ تغییرات پی‌درپی مدیران باعث شد که آبی‌پوشان نتوانند روزهای خوبی داشته باشند. اگر به سعادتمند اجازه دهند با آرامش به کارش ادامه دهد، به طور حتم می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شروع دوباره لیگ نوزدهم گفت: هنوز ویروس کرونا در کشور به طور کامل از بین نرفته و همه باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند. این روزها صحبت از شروع لیگ است اما هنوز برخی از شهرهای ما در وضعیت قرمز به سر می‌برند. به طور مثال تیم شهرخودرو که در مشهد است، هنوز در شرایط خوبی قرار نداشته و در وضعیت قرمز قرار دارد بنابراین نمی‌توان با چنین شرایطی، لیگ را آغاز کرد؛ بازیکنان دچار استرس هستند زیرا می‌ترسند با شروع لیگ، چند بازیکن ناقل باشند و بر اثر تماس با یکدیگر، آنها هم دچار این ویروس منحوس شوند بنابراین باید برای شروع لیگ یک تصمیم منطقی گرفت و بی‌گدار به آب نزد.

شوری بیان کرد: اینکه می‌گویند می‌خواهند یک تیم را قهرمان کنند، کار درستی نیست. صرف‌نظر از رنگ ها و با توجه به اینکه ۹ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هزاران اتفاق می‌تواند رخ دهد، نباید به یکباره یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کرد بلکه باید منطقی تصمیم گرفت نه احساسی. برخی از کشورها حتی قهرمان را هم معرفی نکرده و بدون هیچ مشکلی لیگ را نیمه‌کاره به پایان رساندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر از بُعد اقتصادی به مسئله نگاه کنیم، نبود تماشاگران در این ۹ هفته می‌تواند به اقتصاد فوتبال ما ضربه بزند البته حضورشان می‌تواند به تیم‌ها کمک کرده و رنگ و بوی خوبی به بازی‌ها دهد ولی متأسفانه اگر قرار باشد بدون تماشاگر لیگ را برگزار کنیم، بهتر است نیمه کاره به پایان برسانیم.

کد خبر 4917618

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد سعادتمند ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا کشتی آزاد والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال فوتسال فدراسیون فوتبال فیفا احمد سعادتمند شروع لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!