Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،منتخبین جشنواره کتابخوانی اوحدی مراغه‌ای معرفی شدند.

 فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: این جشنواره با شرکت ۵۰۰ نفر از شهر‌های زاهدان، شیراز، تهران، تبریز، مراغه و مشهد برگزار شد.

 فیاضی افزود: شرکت کنندگان در بخش کودکان با کتاب آرش کمانگیر، جوانان و نوجوانان با کتاب پیامبر و بزرگسالان با کتاب شعله طور اثر ارزشمند عبدالحسین زرین کوب به رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به امتیاز‌های کسب شده و بر اساس قرعه کشی به ۳۰ نفر از منتخبین جایزه اهدا می‌شود.

 رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: به خاطر شیوع کرونا جوایز و هدایای این جشنواره بعداز ماه مبارک رمضان به آدرس پستی منتخبین ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه