Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمودیان رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین از آغاز ثبت نام دور جدید طرح طرح تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز خبر داد و گفت: در این طرح بیش از یک میلیون و 400 خودرو به صورت رایگان به سیستم دوگانه‌سوز مجهز خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ثبت نام خودروهای متقاضی در سامانه IRNGV.ir انجام می‌شود و خودروهای متقاضی با مراجعه به این سایت می‌توانند تقاضای خود را برای دوگانه‌سوز شدن ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودیان با اشاره به اینکه هیچ سامانه دیگری به جز این سامانه برای متقاضیان مورد تایید نیست افزود: متقاضیان باید مراقبت کنند که در سامانه‌های غیرمعتبر و رسمی ثبت‌نام نکنند و هزینه‌ای را پرداخت نکنند و فقط در این سامانه به صورت رایگان ثبت‌نام کنند. تمامی خدمات برای دوگانه‌سوز شدن نیز از طریق مراکز مجاز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد: تمام مالکین خودروهای تاکسی، ون، وانت پیکان، وانت نیسان، تاکسی‌های بالای مدل 89 که در کارت آنها بنزین سوز شناخته شده باشند مشمول این طرح می‌شوند و می‌توانند خودروی خود را به صورت رایگان دوگانه‌سوز کنند.

وی ادامه داد: تمامی قطعاتی که برای دوگانه‌سوز کردن خودروها استفاده می‌شود کاملا استاندارد بین المللی را دارد و افرادی که خودروی را دوگانه سوز کنند با استفاده از سوخت گاز به جای بنزین می‌توانند هزینه‌های خود را تا یک پنجم کاهش بدهند

 به گزارش ایلنا، اسفندماه سال گذشته حمید قاسمی معاون شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی نیز اعلام کرده بود که ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه سوز فقط  از طریق سایت IRNGV.ir  انجام می‌شودکه در فیلم پایین می توانید تماشا کنید .
 

 

حجم ویدئو: 6.25M | زمان ویدئو: 00:01:08 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد خودرو کاهش هزینه گاز نیسان صورت رایگان دوگانه سوز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت که همزمان با روز معلم است موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت رایگان میزبان معلمان و استادان دانشگاه است. از اینرو، این مناسبت فرصت خوبی برای آن‌هاست تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه «بر فراز دشت»  بازدید کنند.

گفتنی است که معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از این نمایشگاه به صورت رایگان در موزه هنر‌های معاصر تهران دیدن کنند. 

نکته شایان ذکر این است که این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید