Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحیه گذشت، بخشش و سخاوتمندی مردمان دیار مهربانی‌های کردستان زبانزد خاص و عام است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی شنبه‌شب در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان که به‌صورت مجازی و نمادین در صدا و سیمای کردستان برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت اسوه اخلاق و ادب، امام حسن مجتبی(ع) به همه مردم دیار علم و معرفت اظهار داشت: رمضان ماهی سراسر خیر و برکت و لحظه لحظه آن مملو از آثار و برکاتی ارزشمندی است که همین امر، سبب به وجود آمدن فرصتی مغتنم برای برگزاری جشن گلریزان در این ماه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رمضان ماه رحمت، آمرزش و رهایی از گناهان و تمامی درهای رحمت الهی در این ماه به‌سوی زمینیان گشوده می‌شود؛ گفت: خوشبختانه در این ایام اقدامات و گام‌های مؤثری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان برداشته شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج تصریح کرد: کمک به زندانیان به‌ویژه زندانیان جرائم غیرعمد وظیفه انسانی و اخلاقی تمام قشر‌های اجتماعی و دستگاه‌های حمایتی بوده و با کمک به آزادی این 330 زندانی کردستانی از زندان، بار سنگینی از دوش خانواده این افراد که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، برداشته می‌شود.

وی بر ضرورت کمک هر شخص به اندازه توان خود به زندانیان نیازمند استان تأکید کرد و افزود: باید بستر مشارکت مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

کردستان|دعوت از مردم برای مشارکت در جشن گلریزان؛ اقدام خیری که شادی را به زندانیان غیرعمد آبرومند هدیه می‌دهد

ماموستا رستمی بیان کرد: در حال حاضر 330 زندانی جرایم غیرعمد در سراسر کردستان منتظر کمک‌های مومنانه مردم و خیرین هستند تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند و تحقق این امر مساعدت همه خیران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه هرساله مردم و خیرین کردستانی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک‌های شایانی کرده‌ و الگو شده‌اند، یادآور شد: روحیه گذشت، بخشش و سخاوتمندی مردمان دیار مهربانی‌های کردستان زبانزد خاص و عام بوده و امیدواریم امسال نیز با کمک‌های خودشان زندانیان را از زندان آزاد کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه این روزها کرونا دامن‌گیر جامعه بشریت شده است، افزود: ایران اسلامی در پیشگیری از شیوع و مقابله با این بیماری خوش درخشید.

گفتنی است؛ ماموستا رستمی شخصاً یک میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردستان کمک کرد.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانیان جرائم مردم کردستان جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان