Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کریم همتی» رییس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های این جمعیت برای مراکز متعلق به هلال‌احمر در خارج از کشور گفت: درباره مراکز خارج از کشور تمام تلاش ما این است که هم بر سیستم مالی و هم سیستم مدیریتی آنها از نزدیک نظارت بیشتری داشته باشیم. 

وی درباره بیمارستان ایرانیان دبی گفت: این بیمارستان در سال گذشته حاشیه‌هایی داشت که خوشبختانه برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرصتی را از طرف امارات دریافت کردیم و به امید خدا همانند سابق این بیمارستان به کار خود ادامه خواهد داد. 

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات در مراکز خارج از کشور به دلیل عدم دسترسی و عدم نظارت کافی وجود دارد، اما این مشکلات نافی تلاش همکاران ما نیست و همه آنهایی که پیش از من بودند، تلاش کرده‌اند خدمات انسان دوستانه از طریق این مراکز به کشورهای نیازمند ارائه شود. 

همتی تصریح کرد: هدف این است که کمک‌های انسان دوستانه را تقویت کنیم و مراکز زیان‌ده را بهبود بخشیده و همچنین مراکزی که درآمد داشته‌اند را ارتقا دهیم. در مجموع کار خوب و انسان دوستانه‌ای از طریق این مراکز انجام می‌شود و جمعیت هلال‌احمر از این محل خیلی متحمل هزینه نمی‌شود. در خصوص بیمارستان دبی نیز با توجه به گستردگی این مرکز و روابط خاص ما با امارات امیدواریم این مسئله تا چند ماه آینده به طور کامل برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مراکز به بیماران کرونا نیز خدمات ارائه می‌شود، گفت: بیمارستان ایرانیان دبی به طور کامل برای درمان بیماران کرونا اختصاص پیدا کرده است و از این حیث نیز این مرکز نسبت به بیمارستان‌های خارجی که در دبی است، منحصر به فرد است و تقریبا همه فعالیت‌های معمول در این بیمارستان به حالت نیمه‌تعطیل درآمده تا بتوانند مشکلات این بیماران را برطرف کنند. آمار ابتلا در کشورهای عربی روند صعودی داشته است و همکاران ما همه امکانات را به درمان بیماران در این مرکز اختصاص داده‌اند.

رییس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: طبیعتا هموطنان ما در این مناطق بیشتر از امکانات موجود در این مراکز بهره‌مند می‌شوند، اما همه افرادی که ساکن امارات هستند و به این مرکز مراجعه می‌کنند، در بخش ‌ای مختلف این بیمارستان خدمات را دریافت می‌کنند. بسیاری از اقلام حفاظت شخصی هم برای ساکنان امارات و هم برای همکاران خودمان در این بیمارستان فراهم کرده‌ایم. 

همتی در پاسخ به این سوال که آیا جمعیت هلال احمر در بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه کمک می‌ کند، خاطرنشان کرد: در این خصوص درخواست خاصی از وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره اقدمات هلال‌احمر در ورودی مرزها گفت: در زمانی که غربالگری دایر بود، همین اقداماتی که در کل کشور ساری و جاری بود، در شرق کشور نیز انجام می‌دادیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا رییس جمعیت هلال احمر کریم همتی جمعیت هلال احمر هلال احمر خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد