Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی در آئین گشایش مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری دو مرحله کمک مومنانه در سطح کشور و استانی طراحی شده و که در مرحله اول بیش‌تر ٨٧٠ هزار بسته میان اقشار مختلف اجتماعی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اهدافی که سپاه پس از منویات رهبری مبنی بر کمک به اقشار مختلف اجتماعی درنظر گرفته است اختصاص بسته‌های حمایتی به افرادی است که پس از شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص ارزش هر بسته معیشتی نیز تصریح کرد: بر اساس برآوردهای اولیه هر بسته معیشتی که در میان افراد ضعیف اجتماعی در قالب رزمایش کمک مومنانه اهدا خواهد شد بالغ بر ٢۵٠ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

سردار بوعلی افزود: اقلام مورد نیازی که در بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده است شامل برنج، مرغ، شکر، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و سایر اقلام مورد نیاز خانوار است که قرار است در میان اقشار مختلف مردم در سراسر استان توزیع شود.

کد خبر 4921179

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر استان فارس فارس بسته معیشتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله بیرجند کمک به نیازمندان بارش باران کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان