Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:53:26 GMT

زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۱۵۳

زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون

ژان میشل اولا اعلام کرد که اوایل آگوست دیدار برگشت تیمشان برابر یوونتوس به انجام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ژان میشل اولا، رییس باشگاه لیون زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. او در یک مصاحبه گفت: بازی برگشت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفتم آگوست (۱۷ مرداد) در تورین برگزار می‌شود و پشت درهای بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برنامه‌ها موفق پیش نرود احتمال قتل عام شدن لیون و پاری سن ژرمن توسط تیم‌هایی که فرصت آماده سازی داشتند وجود دارد.

لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی متوقف شد. دیدار برگشت تیم‌های یوونتوس-لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید، بایرن-چلسی و بارسلونا-ناپولی باقی مانده است. تاکنون تیم‌های آتالانتا، لایپزیگ، اتلتیکومادرید و پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی صعود کردند.

رییس باشگاه لیون در پایان به شدت از تصمیم دولت برای مختومه اعلام کردن لیگ یک فرانسه انتقاد کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این بحران موجب شود فوتبال فرانسه ۹۰۰ میلیون ضرر کند. این اتفاق می تواند تا ابد ما را تحت تاثیر قرار دهد. نمی دانم چه تیم هایی می توانند دوام بیاروند. ما در اروپا یک استثنا هستیم. آنها یک تصمیم ناشیانه گرفتند. این در حالی بود که یوفا اعلام کرده بود بازی‌های لیگ‌ها به پایان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، تاکید کرد در این مقطع از فصل فقط روی بولونیا تمرکز کرده است.

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

بولونیا در آستانه یک اتفاق تاریخی است. آنها فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. پس از تساوی ۰-۰ تورینو و بولونیا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

یوونتوس؟ فعلا هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم. فقط روی بولونیا و به پایان رساندن فصل تمرکز کرده ام. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دسترس است و تمرکز من روی این موضوع است. آینده برای من همین چند هفته باقیمانده تا پایان فصل است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم