Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:07:27 GMT

صفر تا صد طرز تهیه سالاد کلم سفید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۲۱۵

صفر تا صد طرز تهیه سالاد کلم سفید

خبرگزاری میزان- شما می‌توانید سالاد کلم را هم با کلم سفید تهیه کنید و هم با کلم قرمز این بستگی به سلیقه و ذائقه افراد دارد و البته می‌توانید از ترکیب هر دو این کلم‌ها استفاده کنید. در این مقاله طرز تهیه سالاد کلم سفید را برای شما آماده کرده ایم. تاریخ انتشار: 10:25 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۱۹۶

خبرگزاری میزان - سالاد کلم از سالاد‌های ساده و پرطرفدار در ایران و حتی جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید سالاد کلم را هم با کلم سفید تهیه کنید و هم با کلم قرمز این بستگی به سلیقه و ذائقه افراد دارد و البته می‌توانید از ترکیب هر دو این کلم‌ها استفاده کنید. در این مقاله طرز تهیه سالاد کلم سفید را برای شما آماده کرده ایم.

مواد لازم برای تهیه سالاد کلم سفید کلم سفید:۱ عدد هویج: ۳ عدد سس مایونز:۱ قاشق سوپ خوری ماست غلیظ:۱ قاشق سوپ خوری شکر:۱ قاشق غذاخوری آبلیمو ترش: به میزان لازم نمک: به میزان لازم فلفل سیاه: به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد کلم سفید

۱-ابتدا کلم سفید را پس از شستن به چند قسمت کوچک تقسیم می‌کنیم و بعدش به صورت نوار‌های نازک طولی و رشته‌ای رنده می‌کنیم. حالا کلم سفید رنده شده را به ظرفی که برای سالاد در نظر گرفتیم اضافه می‌کنیم.

۲-در ادامه هویج را هم پس از شستن و پوست گرفتن همانند کلم سفید به صورت نوار‌های نازک طولی و رشته‌ای رنده می‌کنیم و آن را هم به ظرف سالاد اضافه می‌کنیم و با کلم سفید رنده شده مخلوط می‌کنیم.

۳-در این مرحله باید سس مخصوص سالاد را آماده کنیم. برای این کار سس مایونز را در یک کاسه به همراه آبلیمو ترش، ماست غلیظ و مقداری نمک، شکر و فلفل سیاه می‌ریزیم و تمامی مواد را باهم مخلوط می‌کنیم تا سس یکدستی بدست بیاید. توجه کنید طعم اصلی این سالاد باید شیرین باشد و برای همین شکر اضافه می‌کنیم.

۴-بعد از اینکه سس را آماده کردیم آن را روی مواد سالاد می‌ریزیم و بعدش مواد را زیر و رو می‌کنیم تا همه مواد به سس آغشته شوند. سپس سالاد را به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم تا سالاد به اصلاح خودش را بگیرد و آماده سرو شود.

۵-برای تزیین سالاد کلم سفید و هویچ می‌توانید از کشمش، ذرت و گردو استفاده کنید. امیدواریم از خوردن سالاد کلم سفید و هویچ لذت ببرید.

اضافه کردن مواد دیگر در سالاد کلم سفید

در دستور تهیه سالاد کلم می‌توانید شکر را حذف کنید و به جای آن مقداری کشمش پلویی اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید مواد دیگری مانند خیار، ذرت، خیارشور، شوید و فلفل دلمه‌ای هم به این سالاد اضافه کنید. این موارد کاملا اختیاری و سلیقه‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز طرز تهیه فرنی مجلسی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سالاد آشپزی آشپزی ساده آشپزی آسان تهیه سالاد کلم سفید طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی