Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:36:19 GMT

مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۳۵۰

مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است

ایسنا/مازندران دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد گفت: نعمت دریا در محمودآباد به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌های مناسب و تامین اعتبارات لازم با توجه به حجم گسترده حضور مسافران تبدیل به نقمت شده است. 

محمد محتاطی شامگاه روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان در سالجاری با اشاره به هزینه‌های سنگین مدیریت سواحل به منظور تامین امنیت جانی مسافران و ارائه خدمات مطلوب در همه حوزه‌ها و جلب رضایت هموطنانمان و شهروندان اظهار کرد: مدیریت سواحل در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان با خود همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بیش از ۳ هزار خانه مسافر در محمودآباد و سرخ رود فعال است که هیچگونه مشارکتی در تامین زیرساخت‌های حضور مسافران در ساحل ندارند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد خاطرنشان کرد: دریا برای برخی نعمت بوده و برای ستاد و عوامل مجری در این بخش به علت کمبود اعتبار و مشارکت بخش خصوصی تبدیل به نقمت شده است. 

محتاطی از ساماندهی فعالیت چهارچرخ‌ها و اجرای ۲۰ پیست تردد چهار چرخ  در ساحل سرخ رود و محمودآباد خبر داد و گفت: امسال بنا به درخواست شهروندان و مسافران شاهد کاهش حضور و تردد چهار چرخ در ساحل خواهیم بود و انتظار می‌رود متقاضیان فعالیت در این بخش با توجه به نبود بازدهی مناسب مالی این شغل از سیاست‌های ستاد تمکین کنند. 

وی با تاکید به موقعیت جغرافیای شهرستان به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت کشورمان به استان مازندران افزود: بخش قابل توجهی از خدمات ارائه شده در ساحل متوجه شهروندان تهرانی است که انتظار می‌رود شهرداری تهران در حوزه ساماندهی سواحل مشارکت داشته باشد. 

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد تصریح کرد: متاسفانه به علت افزایش ساخت و ساز برج‌های بلند مرتبه در ساحل امکان اجرای طرح‌های دریا ویژه بانوان در سالجاری به‌جز ساحل شهرک خصوصی خانه دریا وجود ندارد. 

محتاطی در پایان یادآور شد: مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی بوده و امید است با نگاه ملی به حوزه ساحل شاهد اقدامات مطلوب و جلب رضایت مسافران و شهروندان باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساحل دريا شهرستان محمودآباد ستاد ساماندهی سواحل مدیریت سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان