Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کهنه سرباز جنگ دوم جهانی در قرقیزستان به همراه همسرش در مراسم تجلیل از کهنه سربازان در هفتاد و پنجمین سالگرد جشن پیروزی در جنگ دوم جهانی در شهر "بیشکک"/ خبرگزاری فرانسه جشن و رژه هفتادوپنجمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در جنگ دوم جهانی در شهر مینسک بلاروس/ خبرگزاری فرانسه تمرین یک "اسکیت‌بورد" باز در محیط بسته دفتر در ایالت کالیفرنیا آمریکا/ رویترز تمرین ورزشکار قایقران در خانه/ بریتانیا/ رویترز تمرین ورزشکار وزنه‌بردار در خانه / بریتانیا/ رویترز تمرین لیونل مسی/ خبرگزاری فرانسه تمرین "دومینیک کانینگهام" ورزشکار ژیمناست بریتانیایی در اصطبل / رویترز پنگوئن‌های پارک دریایی شهر "یوکوهاما" ژاپن/ خبرگزاری فرانسه تمرینات منفرد آمادگی بدنی "فابیو باسیلی" قهرمان ایتالیایی طلایی المپیک از رشته جودو در مجموعه المپیک در حومه شهر روم ایتالیا/رویترز مارپیچ خودروها در صف دریافت غذای رایگان از یک خیریه کلیسا در شهر "اورلاندو" در ایالت فلوریدا آمریکا/ SOPA زدن ماسک به مجسمه‌های بودا در معابد تایلند/ رویترز آغاز لیگ بیسبال تایوان در استادیوم ورزشی با حضور هزار تماشاگر و رعایت اصل فاصله گذاری/EPA بدون شرح/ گتی ایمجز لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/0033Jm مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از ورود به عصر فاصله‌گذاری تا سالگرد پایان جنگ جهانی دوم

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس خبرگزاری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)