Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاشفی فرد دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، درباره جزئیات خرید دستگاه‌های سونوگرافی از تولیدکنندگان داخلی اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۹۹ را سال جهش تولید نام‌گذاری کرده‌اند و بر نقش اقتصادِ مبتنی بر دانش در ارتقای هویت ملی، قدرت سیاسی و استقلال کشور تأکید دارند؛ لذا باید حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی کشورمان صورت گیرد و در این راستا وزارت بهداشت و هیات امنا، حامی تولیدکنندگان داخلی تجهیزات سرمایه‌ای و مصرفی پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه خرید ۱۰۰ دستگاه سونوگرافی از تولیدکنندگان داخلی یادآوری کرد: قرارداد خرید ۳۰ دستگاه سونوگرافی منعقد شده است و در راستای حمایت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان کشور ۷۰ درصد میزان قرارداد به صورت پیش پرداخت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: خرید ۲۰۰ هزار کیت کرونای ایرانی با نصف قیمت مشابه خارجی

کاشفی فرد با بیان اینکه خرید اولین دستگاه‌های سونوگرافی ایرانی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران صورت گرفته است، افزود: این تولیدکننده ایرانی دارای مجوز‌های لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده همچنین سونوگرافی‌های خریداری شده توسط هیات امنا بلافاصله پس از تحویل بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سونوگرافی صرفه جویی ارزی تولیدکنندگان داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 

شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان هندیجانی باحمایت سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات تشخیصی در بیمارستان شهدا هندیجان خریداری و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ وارد بیمارستان  گردید.

او می‌گوید: این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد و تمام سونوگرافی‌ها را پوشش میدهد و در استان خوزستان تنها تعداد محدودی از شهرستان‌ها دارای این دستگاه می‌باشند.

علوی ادامه داد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال و یک دستگاه سی‌ای اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال خریداری و در اسفند ماه ۱۴۰۲ وارد بیمارستان گردید.

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: به زودی با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه ها، دسترسی سریع و به موقع با کیفیتی بالا، جهت بیمارانِ شهرستان هندیجان فراهم‌ می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان