Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، احکام مشاوران عالی نظامی امام خمینی(ره) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد برگزیدگی آیت‌الله خامنه‌ای و شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان مشاوران عالی نظامی کشور، پستی را حاوی احکام هر یک از این مشاوران، به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حساب کاربری نوشت: " ‌ بیستم اردیبهشت سال ۱۳۵۹، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید دکتر مصطفی چمران را به عنوان مشاوران عالی نظامی خود برگزیدند.

احکام هر یک از این مشاوران به شرح زیر می‌باشد:‌

بسم اللّه الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید علی خامنه‌ای ـ دامت افاضاته
برای تشکیل شورایعالی دفاع ملی بر مبنای اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی به عنوان مشاور از قِبَل اینجانب منصوب می‌شوید. و، چون ما در وضع استثنایی در این موقع هستیم، لازم است با کمال دقت و بررسی کامل گزارش جامع و دقیق در هر هفته از رویدادهای داخلی در ادارات مختلف ارتش برای اینجانب ارسال دارید.

بسم اللّه الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مصطفی چمران ـ ایّده اللّه تعالی
برای تشکیل شورایعالی دفاع ملی بر مبنای اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی به عنوان مشاور از طرف اینجانب منصوب می‌شوید؛ و در این موقع، چون در وضع استثنایی هستیم، لازم است هر هفته با بررسی کامل و با کمال دقت رویدادهای داخلی ادارات مختلف ارتش را برای اینجانب ارسال دارید.
به تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ روح‌اللّه الموسوی الخمینی".

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس امام خمینی مشاوران نظامی اینستاگرام آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند