Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@01:50:18 GMT

ازکشف انبار لوازم خانگی تا سرقت خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۶۴۵

ازکشف انبار لوازم خانگی تا سرقت خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در بسته اخبار انتظامی امروز این خبرها را می خوانیم :

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: یک انبار حاوی انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمدمهدی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی خبری مبنی بر دپوی یک محموله کالای غیرمجاز خارجی در یکی از انبار‌های سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از این انبار لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و اجاق گاز که همگی فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.
سرهنگ کریمی ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان مربوطه راحدود یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

اویکی از اصلی‌ترین اقدامات در سال جهش تولید را مبارزه با ورود کالای خارجی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی دانست.

فرمانده انتظامی رفسنجان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۴۸ ساعت در کوهبنان

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی کمتراز ۴۸ ساعت در شهرستان کوهبنان خبرداد.

 سرهنگ ترابی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان در تشریح این خبر گفت:در طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی سمند نقره‌ای توسط سارق یا سارقین که واحد گشت کلانتری مرکز به همراه کارگاهان اگاهی به محل وقوع جرم اعزام گردیده و پس از محرض شدن سرقت شروع به اقدامات فنی و پلیسی و ردیابی خودرو توسط دوربین‌های مدار بسته در سطح شهرستان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان افزود:که ظن قوی مامورین بر این بود که خودرو از شهرستان خارج نشده به همین دلیل با فعال نکردن منابع و مخبرین خودرو را در حوالی حومه شهر به سمت محور خروجی شهرستان به استان یزد به صورت بلاصاحب رویت و کشف شد.

سرهنگ ترابی از عموم مردم درخواست کرد در جهت جلوگیری از بوجود آمدن اینگونه جرائم مشابه مالکان خودرو نسبت به نصب دزدگیر و قفل فرمان و پدال بر روی خودروی خود اقدام کنند و هنگام ترک خودرو سوییچ خودرو را برداشته و از قفل بودن درب‌ها اطمینان حاصل کنند. تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا لوازم خانگی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان کوهبنان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه