Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خوی گفت : تعداد ۱۳۷۷ بسته حمایتی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری خوی توزیع میشود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محرم اکبرزاده شهردار خوی از توزیع بسته کمک معیشتی برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خوی خبرداد.

شهردار خوی با اشاره به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: با گسترش روند بیماری کرونا در اسفندماه و روزهای پایانی سال۹۸ و در راستای اجرای طرح های جلوگیری از شیوع این بیماری، ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرزاده گفت: طبیعتا پس از اجرای طرح فاصله گذاری و آغاز فرآیند ارائه خدمات از سوی این ناوگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و شرایط ویژه پیش آمده بر اثر تعطیلی چند هفته ای این ناوگان، با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی خوی بسته حمایتی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری توزیع می شود.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته پس از آغاز فعالیت ناوگان و ارائه خدمات و سرویس دهی به شهروندان
به دلیل کاهش درآمدی رانندگان تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شامل تاکسی، تاکسی ون واتوبوس های درون شهری بسته حمایتی شهرداری و شورای اسلامی شهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال بین رانندگان این ناوگان توزیع خواهد شد.

اکبرزاده در پایان گفت: تعداد بسته های معیشتی ۱۳۷۷ مورد و شامل سبد مواد غذایی و کالاهای مصرفی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی شهرداری خوی رانندگان تاکسی بسته معیشتی ناوگان حمل و نقل بسته حمایتی درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری