Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@10:32:39 GMT

جدایی ستاره ملی پوش استقلال قطعی شد؟ مقصد بعدی کجاست

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۸۵۷

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز روزنامه ایران‌ ورزشی عقیده دارد که پیشنهاد هندی به چشمی می‌تواند این بازیکن را راضی به جدایی از استقلال کند.

 

به نوشته این روزنامه، شاید لیگ هند از نظر اسم و رسم جایگاه مناسبی نداشته باشد اما همه می‌دانند که در لیگ حرفه‌ای هندوستان دستمزدهای بسیار خوبی به بازیکنان داده می‌شود و حتی بوده‌اند خارجی‌های نامداری که سر از لیگ هند درآورده و حقوق‌های نجومی نیز دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد هند یک اقتصاد پویا است که به برخی باشگاه‌دار‌ها در این کشور اجازه می‌دهد تا همچون اعراب حاشیه خلیج فارس پول به پای بازیکنان نامی بریزند.

 

به همین دلیل هرگز نمی‌توان خبر انتقال چشمی به لیگ هند را نادیده گرفت و از کنار آن عبور کرد. بدون شک اگر تیم اف‌سی گوای هند که از آن به عنوان یک مشتری جدی برای روزبه چشمی یاد می‌شود، مبلغ قابل توجهی به این بازیکن پرداخت کند، او بار سفر به این سرزمین خواهد بست و استقلال را ترک خواهد کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چشمی روزبه چشمی مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

*آرمین سهرابیان در فهرست 20 نفره استقلال نیست و در این بازی فرصت بازی ندارد.

*پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن تیم‌ها، هواداران تراکتور شعار‌های تند و خارج از ادب علیه تیم استقلال و پیمان بابایی سر دادند. در ادامه این شعارها علیه مهدی هاشمی نسب هم ادامه پیدا کرد.

*سید حسین حسینی که از این بازی محروم است در ورزشگاه حضور دارد و از روی سکو‌ها بازی را تماشا خواهد کرد.

*آندرانیک تیموریان و آلین دینکا مربیان تیم ملی برای تماشای بازی به ورزشگاه یادگار امام رفتند.

*در حالی که استقبال خوبی تا ساعتی قبل از شروع بازی انجام نشده بود در فاصله باقیمانده موج هواداران به ورزشگاه رسیدند و حتی بعد از آغاز بازی هم تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*محمدجواد کیاء، پیمان بابایی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری بازیکنان ذخیره استقلال هستند.

*احسان مرادیان، امیررضا جدی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری، میلاد کر، سعید کریم آذر، میلوس دلتیچ، مهدی عبدی و امرحسین حسین‌زاده بازیکنان ذخیره تراکتور هستند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد