Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:08:09 GMT

فرودگاه مشهد به سیستم‌های کمک ناوبری مدرن مجهز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۸۷۰

فرودگاه مشهد به سیستم‌های کمک ناوبری مدرن مجهز شد

محمود امانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سیستم ساخت کشور نروژ است و یکی از بهترین سیستم‌های کمک ناوبری تقرب دقیق به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: ارزش این سیستم ۱۴۰ میلیارد ریال است.
وی گفت: فرودگاه مشهد پیش از این نیز به سیستم کمک ناوبری مجهز بود اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته سیستم فعلی پیشرفته‌تر است و جایگزین دستگاه‌های قبلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضدعفونی مستمر
مدیرکل فروگاه‌های خراسان رضوی همچنین از ضد عفونی مستمر فرودگاه مشهد خبر داد و افزود: این فرودگاه به عنوان یکی از پایانه های پر تردد مسافری هوایی از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، با اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی و بهداشتی، تلاش مضاعف برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده‌است.
وی ادامه داد: اختصاص بیش از ۱۰ هزار لیتر محلول گندزدا شامل پودر پرکلرین، آب ژاول صنعتی، آب ژاول معمولی و گاز کلر برای ضد عفونی کردن و گند زدایی محوطه، معابر، پایانه‌ها و پروازها از جمله این اقدامات است.
وی گفت: همچنین برای جمع‌آوری پسماند شرایط سخت‌گیرانه‌ای اعمال می‌شود و فرآیند تب سنجی و غربالگری مسافران و کارکنان در گیت های ورودی و خروجی به وسیله دستگاه های دیجیتال و اسکنرهای حرارتی، توسط کارکنان مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال انجام است.
امانی افزود: جمع آوری و تعطیلی تسهیلات رفاهی عمومی پر ریسک نظیر آبسردکن‌ها، اتاق‌های سیگار، مجموعه تشریفات فرودگاه، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و مسجد بهمن نیز از دیگر اقدامات است.
وی ادامه داد: این اقدامات تا پایان بحران کرونا در فرودگاه مشهد بطور جدی و مسمتر ادامه خواهد داشت.
فرودگاه ۵۴۰ هکتاری شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد فرودگاه بین‌ المللی هاشمی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد ویروس کرونا مشهد فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد فرودگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اشاره به اینکه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضائی چهارباغ در سال جدید با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، مطرح کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی، اقدامات قانونی برای مقابله در همان مراحل ابتدایی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر کاربری‌ها در روستای «قوهه» بخش مرکزی در حال وقوع بود، افزود: با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد و کلانتری‌های تابعه و با همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان برق و گاز نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات مقتضی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش این اراضی که از تغییر کاربری آن جلوگیری شده را حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در خصوص ۱۶۰ قطعه اعمال قانون شده خاطرنشان کرد: در این عملیات اقدامات قانونی در خصوص ۱۶۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۲ مورد ویلا و بنای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، ۹ مورد استخر و ۴۵ مورد محوطه سازی انجام شد.

کد خبر 6095144

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟