Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران برگزار شد و در این نشست توضیحاتی درباره نحوه حضور فیزیکی دانشجویان ارایه شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روز معلم، از زحمات پنج‌ساله محمد اسماعیلی، در دوران تصدی سمت مدیریت امور سراهای دانشگاه تهران، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای هادی غفوریان، به‌عنوان مدیر کل جدید امور سراهای دانشگاه تهران، آرزوی توفیق کرد.
معاون دانشجویی دانشگاه، در ادامه سخنان خود با تأکید اینکه دانشگاه‌ها نمی‌توانند تولید علم را متوقف کنند، درباره شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: «به‌طور قطع ویروس کرونا، تا مدت‌ها مهمان جوامع بشری خواهد بود و ما باید با مدیریت صحیح تلاش کنیم، شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهمترین راه‌های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله‌گذاری اجتماعی است».
حبیبا، در خصوص بازگشایی دانشکده‌ها، پردیس‌ها و سراهای دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان تصریح کرد: «در این زمینه دانشگاه تهران، تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکترا که حضور در آزمایشگاه‌ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آن‌ها ضروری است و در عین حال نیازی به استفاده از سراهای دانشجویی ندارند، داده شده است».
وی افزود: «این دانشجویان باید درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال کنند که پس از تأیید استاد راهنما، گروه مربوط، آموزش دانشگاه و همچنین کسب گواهی سلامت از اداره کل بهداشت و درمان، می‌توانند در دانشگاه حضور یابند. پس از ارزیابی وضعیت حضور این دانشجویان، بعد از دو هفته، درباره دانشجویانی که نیاز به سرای دانشجویی دارند، تصمیم‌گیری خواهد شد».
در ادامه جلسه، پیرامون موضوعات مختلفی چون، نحوه اجرای دستورالعمل بهداشتی بازگشایی دانشکده‌ها و پردیس‌ها جهت حضور دانشجویان مقطع دکترا، نحوه توزیع غذای احتمالی در صورت حضور فیزیکی دانشجویان، بررسی وضعیت پیمانکاران سلف سرویس‌ها و بوفه‌ها در طی دو ماهه اخیر و مناقصه غذای سلف سرویس‌ها برای سال جدید تحصیلی، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تهران نشست مدیریت حضور فیزیکی دانشجویان دانشگاه تهران پردیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: معاونان و مدیران فرهنگی باید با به فعلیت رساندن ظرفیت بی‌نظیر دانشجویان و استادان سفیران معرفی دستاوردهای دانشگاه باشند. دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه فرهنگی در کشور بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده و باید تأثیرگذاری دانشگاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و مردم و مسئولان در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پایلوت شدن معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌عنوان متولی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح همه مراکز آموزش عالی استان، کسب عنوان برتر جشنواره مهدویت و امامت در دوره قبل، کسب مقام اول راهیان نور در سطح کشور گوشه‌ای از افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بوده که با تلاش و کوشش حوزه فرهنگی کسب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اولویت اصلی استان ایلام با توجه به برگزاری کنگره اربعین و بیشترین حجم تردد کشور از استان به‌عنوان دروازه عتبات عالیان کار فرهنگی است و انتظار مسئولان استان ایلام محور قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین و بسط و گسترش فرهنگ اربعین و عاشورایی بوده و باید از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه و معرفی بیشتر آن استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید