Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:15:40 GMT

فان خال: علیه من در یونایتد توطئه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۱۵۱

فان خال: علیه من در یونایتد توطئه شد

سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد به بیان دیدگاه خود درباره اخراج از منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دالماپورتال، لوئیس فان خال سرمربی هلندی توانست منچستریونایتد را به قهرمانی در جام حذفی برساند ولی چند ساعت بعد از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.

لوئیس فان خال سرمربی بازنشسته هلندی درباره اخراج از منچستریونایتد گفت: من اصلا فکر نمی‌کردم در دومین سال حضورم در یونایتد اخراج شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کردم سال سوم هم در منچستریونایتد مربیگری خواهم کرد. البته همسرم حدس زده بود که علیه من توطئه در حال شکل گیری است. می‌دانید که زن‌ها ویژگی‌های متفاوتی نسبت به مردها دارند. وقتی خبر اخراج از منچستریونایتد را شنیدم بزرگترین شگفتی زندگی من رخ داد و اصلا باور نداشتم.

لوئیس فان خال توانست در سال ۱۹۹۵ آژاکس را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و در آلمان و اسپانیا در بایرن مونیخ و بارسلونا مربیگری کرد و در جام جهانی برزیل نیز با هلند در رده سوم ایستاد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور در منچستریونایتد مهمترین اتفاق دوران مربیگری من بود و از نظر خودم موفق ترین. من با ۱۰ نفر توانستم در جام حذفی که یکی از مهمترین و معتبرترین تورنمنت‌ها محسوب می‌شود به قهرمانی برسم. انتظار اخراج از تیم را نداشتم. سران باشگاه و مورینیو باید درباره این اتفاق صحبت کنند ولی از نظر من این اتفاق باورنکردنی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوئیس فان خال تیم فوتبال منچستریونایتد فان خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری

ممکن است فن بومل جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | مارک فن بومل، سرمربی هلندی و 47 ساله رویال آنتورپ بلژیک یکی از گزینه های هدایت میلان به حساب می آید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیممویچ تاثیر زیادی بر انتخاب سرمربی بعدی میلان خواهد داشت چراکه کاردیناله، مالک این باشگاه ایتالیایی به مرد سوئدی اطمینان کامل دارد. یک نام جدید به گزینه های هدیات روسونری اضافه شده و آن هم کسی نیست جز مارک فن بومل. سرمربی کنونی آنتورپ که در سال 2011 هم تیمی ابراهیموویچ در میلان فاتح اسکودتو (تحت هدایت الگری) بود، به دلیل توانایی استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنانش مورد توجه سران دیاوُلو قرار گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟