Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:27:24 GMT

آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر در کنگان ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۱۷۵

آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر در کنگان ارائه شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح یکشنبه در بازدید از جمعیت هلال‌احمر شهرستان کنگان به مناسب هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر اظهار داشت: مشارکت داوطلبانه و حضور به‌موقع اعضای هلال‌احمر برای امدادرسانی در زمان بروز حوادث از خدمات بی‌نظیر این جمعیت است.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضا این جمعیت تقدیر و تصریح کرد: فعالیت‌های این مجموعه بزرگ در تمام ایام سال و به ویژه سیل فروردین‌ماه سال جاری ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک نژاد اضافه کرد: خدمات اعضا جمعیت هلال‌احمر شهرستان کنگان در تمام ایام سال و تمام مخاطرات و بحران‌ها، ارزشمند و همراه با ایثار و از خود گذشتگی است.

وی ضمن تأکید بر آموزش هلال‌احمر به ویژه آموزش در مدارس بیان کرد: تخصصی شدن آموزش‌ها فرصت مدیریت بهتر بحران‌ها و مخاطرات را فراهم می‌نماید و سبب کاهش تلفات و خسارات می‌گردد.

فرماندار شهرستان کنگان بابیان اینکه جوانان و اعضا جمعیت هلال‌احمر بازوان پرتوان دولت در امدادرسانی هستند خاطرنشان کرد: هلال‌احمر با به‌کارگیری انسان‌های فداکار و ایثارگر سفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومان و گرفتاران در حوادث هستند.

کد خبر 4921573

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان فرمانداری کنگان استانداری بوشهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزاری دوره آموزشی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله بیرجند کمک به نیازمندان بارش باران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل