Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:45:15 GMT

 تظاهرات شبانه در جنوب عراق

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۳۱۹

 تظاهرات شبانه در جنوب عراق

به گزارش رسانه‌های عراق، معترضان در شهرهای «کوت» (مرکز استان واسط) و «بصره» با آتش زدن لاستیک، جاده‌ها مواصلاتی این شهرها را بستند.

وبگاه خبری شبکه «السومریه نیوز» در این باره خبر داد که شنبه شب استان‌های جنوب عراق شاهد تظاهرات بود که با عنوان «از سرگیری اعتراضات جدید» توصیف شده است.

به نوشته این وبگاه، تظاهرات ساکنان استان‌های جنوبی ۷۲ ساعت پس از آن که نخست‌وزیر جدید «مصطفی الکاظمی» اعتماد پارلمان عراق را به دست آورد، از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السومریه نیوز نوشت: ده‌ها معترض در شهرهای بزرگ استان‌های جنوبی عراق با حضور در خیابان‌ها علیه آنچه «فاسد و سرقت» در قدرت، پاسخگو نبودن مقام‌ها و اوضاع وخیم زندگی عنوان شده است، تظاهرات کردند.

از سوی دیگر برخی خبرها حاکی از آن است که معترضان در شهر کوت، دفاتر چند حزب و خانه یکی از مقام‌های استان واسط را آتش زدند.

این اعتراض‌ها پس از یک دوره سه ماهه آرامش نسبی در میدان‌ها و خیابان‌های مناطق مرکزی و جنوبی عراق انجام شده است.

برچسب‌ها بصره اعتراض های خیابانی عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بصره اعتراض های خیابانی عراق بغداد بصره اعتراض های خیابانی عراق بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • فیلم/وضعیت خیابان‌های تل آویو و تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی