Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:30:30 GMT

چرخه اقتصادی در کیش همچنان متوقف است + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۷۰۳

چرخه اقتصادی در کیش همچنان متوقف است + تصویر

بازارهای جزیره کیش علی‌رغم بازگشایی از ابتدای اردیبهشت‌ ماه همچنان به علت محدودیت پروازها و عدم اجازه ورود به مسافر و کیشوندانی که کار غیرضروری دارند در کسادی و تعطیلی به سر می‌برند. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، علی‌رغم بازگشایی بازارهای جزیره کیش از ابتدای اردیبهشت‌ ماه همچنان به علت محدودیت پروازها و عدم اجازه ورود به مسافر و کیشوندانی که کار غیرضروری دارند در کسادی و تعطیلی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت کار مجاز فعالیت بازارها تنها از ساعت 18 تا 22 است و تمهیدات پیشگیرانه چون تب‌سنجی در هنگام ورود به بازار، اهدای دستکش و استفاده از ژل ضدعفونی اعمال و اجرا می‌شود.

مرحله دوم کمک‌های مومنانه مردم شهرستان قشم آغاز شد5000 پرس غذای گرم در طرح کمک مومنانه در قشم توزیع شدگزارش‌| ‌روایت تسنیم از ‌خیابان‌فروشی در قشم / مسئولان ساکنان منطقه "رمکان" ‌را دریابند + فیلم

پیش از این قرار بر افزایش ساعت کار بازارها و رفع ممنوعیت‌های ورود مسافر و محدودیت پرواز بود اما با ثبت و اضافه شدن 2 مورد دیگر کرونا مثبت بعد از گذشت 20 روز در کیش، اجرایی شدن این تصمیمات به مصوبات آتی شورای سلامت کیش موکول شد.

نماز جمعه این هفته کیش نیز در پی همین تصمیمات برگزار نشد و همچنان خبری از برگزاری آن در آدینه‌های بعدی نیست.

از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در کشور تاکنون 54 مورد کرونا مثبت در جزیره کیش ثبت شده است.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT8