Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@08:51:41 GMT

جذب اعتبار ۶ میلیاردی ویژه مناطق حاشیه نشین درسال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۷۱۶

جذب اعتبار ۶ میلیاردی ویژه مناطق حاشیه نشین درسال ۹۸

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ فخرالسادات خامسی هامانه یزد در نشست خبری برخط خانه مطبوعات و رسانه های استان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ بار اجرایی دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ها کاسته شده است؛ اظهار کرد: در سال جاری بیشتر فعالیت خود را به آسیب های اجتماعی، مناطق حاشیه نشین و ایجاد دفاتر تسهیلگری معطوف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در شهرستان های میبد و یزد دفاتر تسهیلگری راه اندازی شده است؛ افزود: سال گذشته بالغ بر شش میلیارد تومان اعتبار، ویژه مناطق حاشیه نشین استان جذب شد که توسط سازمان ها و نهاد های مرتبط در این حوزه هزینه شد. 
خامسی تاکید کرد: موضوعات فرهنگی همواره جزو اولین دغدغه ها است ولی در عمل بعد از پروژه های عمرانی و اقتصادی و سیاسی دیده می شود که همین موضوع کار را سخت کرده است.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در خصوص اجرای منشور حقوق شهروندی گفت: در استانداری مکلف هستیم تا بر اجرای منشور حقوق شهروندی در ادارات نظارت داشته و مستند سازی کنیم، بنابراین هرساله بازرسی هایی انجام و ادارات در این خصوص رتبه بندی می شوند.

46

کد خبر 1386569

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی