Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش عدم تعهد در بیانیه‌ای خود خواستار پایان دادن به اقدامات اجباری شده که مانع از مبارزه موثر کشورها با ویروس کرونا می‌شود. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین المللی خبرگزاری تسنیم، نشست جنبش عدم تعهد در 15 اردبیهشت با محوریت بحران ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای عضو جنبش متحد در بیانیه پایانی، حمایت خود را از چند جانبه گرایی و همچنین نقش سازمان جهانی بهداشت برای مقابله شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و از همه کشورها خواستند با تقویت همبستگی و همکاری به طور موثر با اپیدمی ویروس کرونا مبارزه کنند.

در بیانیه جنبش عدم تعهد اقدامات اجباری یک جانبه علیه اعضای جنبش عدم تعهد محکوم شده و از جامعه جهانی خواسته شده با اتخاذ تدابیر موثر، به اقداماتی مغایر با منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی پایان دهد.

کشورهای همانند ونزوئلا، کوبا و ایران با تحریم های گسترده غرب مواجه هستند و روسای این دولت ها در نشست مجازی جنبش عدم تعهد، تشدید اقدامات تخاصمی توسط واشنگتن را در بحبوحه شیوع ویروس کرونا محکوم کردند.

حضور ویدیو کنفرانسی روحانی در نشست سران کشورهای عدم تعهدافغانستان| درخواست «اشرف غنی» از جنبش عدم تعهد برای وادار کردن طالبان به آتش‌بسموسویان: کرونا مشروعیت تحریم‌های آمریکا را در سطح جهانی با چالش مواجه کرده استنامه ظریف به گوترش درباره تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایراناعلام همبستگی روسیه با ایران در مقابل تحریم‌های غیرانسانی آمریکا


انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران تحریم های ایران جنبش عدم تعهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴

به گزارش خبرنگار مهر،امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ویژگی پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) که به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شده بود گفت: تمرکز این الحاقیه (پروانه) بر یکپارچه‌سازی خدمات ثابت و سیار و همچنین توسعه فیبرنوری است.

وی افزود: پروانه مشمولین تا سال ۱۴۱۰ تمدید و متعهد می‌شوند تا سال ۱۴۰۴ سرجمع ۲۰ میلیون پوشش فیبرنوری در کشور ایجاد کنند.

لاجوردی در پایان گفت: دولت هم تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم خود از محل سرویس فیبر تقریباً چشم‌پوشی کرده است.

به گزارش مهر، اوایل اردیبهشت ماه، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شد تا به ترتیب مخابرات ایران متعهد به ایجاد ۷ میلیون، مبین نت ۳ میلیون و شرکت رایتل ۲ میلیون پوشش خانوار در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها شوند.

کد خبر 6095441 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت