Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران نسبت به روند افزایشی کرونا در برخی شهرها و از جمله پایتخت هشدار داد و شناور شدن ساعت کاری ادارات را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، علی ماهر گفت: بسیاری مردم علی رغم هشدارها این بیماری را نادیده گرفته اند و آمار در بسیاری شهرها در حال بازگشت به نقطه اوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نسبت به اوج گیری آمار فوتی‌ها طی هفته‌های آتی هشدار داد و افزود: اگر با رعایت ۸۶  پروتکل ابلاغی کار می‌کردیم، طبیعتا میزان ابتلا نباید افزوده می شد، ولی احتمالا پروتکل‌ها غیر قابل اجراست. این پروتکل‌ها در محدوده‌های شهری نظیر مترو جواب نمی‌دهد و مردم باز هم در فضای بسیار نزدیک به یکدیگر تردد می‌کنند.

ماهر با اعلام اینکه به نظر می رسد که باید به سمت شرایط قرنطینه‌ای شدیدتر پیش رویم، تاکید کرد: وضعیت فعلی به هیچ وجه مطلوب نیست. کاهش هزار نفر بستری به کمتر از ۳۰۰ مورد در روز، ناشی از قرنطینه، سخت گیری‌ها و رعایت مردم بود که تا ۲۳ فروردین ادامه داشت. با ابلاغ پروتکل‌ها و باز شدن اصناف، مردم پروتکل‌ها را به دست فراموشی سپردند. شاید هم برای بازگشت مردم به جامعه اندکی زود بود.

وی بازگشایی ها را ناشی از درخواست طیفی از مردم و کسبه آسیب دیده عنوان کرد و گفت: ستاد کرونای تهران پیشنهاد کرد ساعت اداری شناور شود و این پیشنهاد را به شورای شهر انتقال داده‌ایم که قطعا کمک کننده است و امیدواریم تصویب شود.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، تاکید کرد: مردم نباید قضیه را تمام شده بدانند و باید تا جایی که می‌توانند رعایت کنند. اگر همه از ماسک استفاده و فاصله مناسب را رعایت کنند، مطمئن باشید اتفاقی برای هیچکس نمی افتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق