Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:01:51 GMT

شهربانو یک فیلم اجتماعی و مادرانه است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۸۲۰۷

شهربانو یک فیلم اجتماعی و مادرانه است

«مریم بحرالعلومی» گفت: «شهربانو» یک مادرانه است که در حوزه سینمای اجتماعی با نگاهی منتقدانه اما منصفانه ساخته شده است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این کارگردان درباره آخرین وضعیت «شهربانو» گفت: متاسفانه شیوع کرونا مراحل فنی فیلم را دچار وقفه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تدوین را به مرحله نهایی رساندیم اما تصمیم گرفتیم دو ماهی را دست نگه داریم، چرا که سلامتی همکاران‌ در اولویت بود. با توجه به بهبود نسبی اوضاع، در ادامه صداگذاری، آهنگسازی و انجام امور فنی را پیش رو خواهیم داشت.

خوشحالی مافیای پخش و اکران از برقراری «سینماماشین» و «سینماآنلاین»/ غول‌های پول‌پرست در VOD لانه کرده‌اند«چارلیز ترون» در نقش جاودانه‌هانسخه سریالی گنجینه ملی در حال تولید است/ مضامین فراماسونری سوژه سریال

به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، او درباره روند تولید این فیلم گفت: اگر در «پاسیو» زنانگی مطرح بود، این فیلم مادرانگی را به چالش می‌کشد و همین موضوع جسورانه، هر سرمایه‌گذار یا حامی مالی را دچار تردید و در واقع نوعی احتیاط می‌کرد که در نهایت، بنیاد سینمایی فارابی این جسارت را داشت تا کنار فیلم و ما بایستد.

او گفت: از آنجا که فیلم اولم «پاسیو» را به شکلی کاملا شخصی و در شرایطی آرام ساختم، تصور می‌کردم با اتفاقاتی هم که برای آن رخ داد (از جمله کسب سیمرغ در جشنواره جهانی فیلم فجر) راحت‌تر بتوانم بودجه ساخت فیلم دوم را فراهم کنم، اما این کار آنچنان نبود و نشد. خوشبختانه درصد عمده‌ای از همکاران پشت دوربینم در «شهربانو» با «پاسیو» مشترک بودند و اصطلاحا با یک تیم تمرین‌شده در میدان بودم که طاقت را در مسیر سخت رسیدن به هدف، برایم سهل می‌نمود.

بحرالعلومی درباره چگونگی به سرانجام رسیدن فیلم اظهار داشت: از پاییز 1397 با فیلمنامه‌نویس روی متن کار کردیم و از تابستان 1398 به اتفاق «پگاه احمدی» تهیه‌کننده، پیگیر جذب سرمایه و مهیا نمودن شرایط تولیدی شدیم.

مشارکت بنیاد سینمایی فارابی را به نحوی گره‌گشایی در پروسه تأمین مالی «شهربانو» می‌دانم که به عنوان کارگردان، سرمایه‌گذار و مجری طرح فیلم، بابتش از مسئولان بنیاد سینمایی فارابی بسیار ممنونم.

او گفت: «شهربانو» با هنر و همراهی تک‌تک دوستانم به مقصد رسید. به‌ویژه «فرشته صدرعرفایی» که جدا از توان بالای بازیگری به زعم من، از نظر اخلاق و تعهد حرفه‌ای هم یک الگوی کامل برای اهالی سینما است و با وجود حجم بالای حضور از پیش تولید تا پایان کار، حتی یک جلسه هم استراحت نداشت اما پر انرژی و صبور پای کار بود.

بر اساس این خبر، قصه فیلم سینمایی «شهربانو» به قلم «پژمان تیمورتاش» با مضمونی اجتماعی و مبتنی بر چالشی در یک خانواده روایت می‌شود.

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان ارثی و بهرنگ علوی، با حضور یوسف تیموری بازیگران «شهربانو» هستند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینما سینمای جهان سینما بنیاد سینمایی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد