Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) یکی از خیران نیکوکار این نهاد با هزینه 50 میلیون تومانی زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

" یحیی صادقی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) با هماهنگی کمیته امداد استان کرمان یکی از خیران نیکوکار این نهاد با هزینه 50 میلیون تومانی زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خاطرنشان کرد: کمیته امداد کرمان با پیگیری و مذاکره با خیران و مسئولان مربوطه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان جرائم غیر عمد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

مدیرعامل نمایندگی ستاددیه ایلام با بیان اینکه سال گذشته 155 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری 12 زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراد بابایی اظهار کرد: به مناسبت روز معلم با کمک ۲۸ میلیون تومانی دو بانوی معلم بازنشسته و همچنین کمک ستاد دیه، زمینه آزادی یکی از زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری ۱۲ زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه ایلام تاکید کرد: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۱۴۲-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ متعلق به ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.

کد خبر 749802

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر