Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی است مدیران وزارت ورزش و جوانان، همیشه یک فرد تابع را برای مدیریت باشگاه‌ها انتخاب می‌کنند. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم اولیایی درباره استفاده از مدیران ناموفق فدراسیون‌های مختلف در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: افرادی که وارد مدیریت ورزش و فوتبال می‌شوند، باید گواهی و تأییدیه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه‌ها تنها جایی است که نیازی به سابقه، تخصص و گواهی ندارد. زمانی که وارد فوتبال حرفه‌ای شدیم، مدیریت را در باشگاه‌ها تعیین نکردیم و الان تصمیمات در اتاق‌های در بسته گرفته می‌شود.

«این مدیران شاید افراد بسیار خوبی باشند، اما نسبت به این شغل یا تبحر لازم را ندارند، یا از شناخت لازم از باشگاه یا دلسوزی لازم برخوردار نیستند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: مدیریت باشگاهی ما روز به روز آسیب بیشتری می‌بیند. هر کسی می‌آید، شعارهایی می‌دهد و توقعاتی ایجاد می‌کند؛ سپس کوهی از بدهی و مشکلات را بر جای می‌گذارد و فرار می‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ما استانداردی در مدیریت باشگاهی نداریم و وزارت ورزش هم توهم دانایی دارد. آقایان فکر می‌کنند از همه داناتر هستند که این خیلی خطرناک است. آنها یک «بله‌قربان‌گو» و مطیع‌ترین فرد را پیدا می‌کنند. اختیار باید با مسئولیت برابر باشد که مسئولیت را به مدیر می‌دهند و اختیار را نمی‌دهند. این مشکلی است که در حوزه دولتی گرفتار آن هستیم.

ذوالفقارنسب: بیش از 30 درصد بازیکنان خارجی لیگ ما بی‌کیفیت هستند

اولیایی با بیان اینکه مدیرانی در باشگاه‌ها آمدند و خرابکاری کردند که شاید در ادارات دیگر، لیاقت فراوانی داشته‌اند، گفت: مدیریت باشگاه با فلان اداره یا قوه‌ای انتظامی متفاوت است. یک سردار در راهنمایی و رانندگی در درجه بالایی از مدیریت بود و مدیریتش را می‌پسندیدند، اما حضورش در ورزش آسیبی به خودش و باشگاه مربوطه زد که تا سال‌های زیادی قابل جبران نبود.

وی در واکنش به پاسخگو نبودن مدیران عامل باشگاه‌ها پس از کنار رفتن از سمت‌های خود خاطرنشان کرد: برای اینکه اختیاری به مدیران نداده‌ایم. آقایان به مدیران دستوری می‌دهند که آمر بیشتر از مجری مقصر است. مافوق می‌گوید فلان بازیکن یا مربی را بیاور و به هر قیمتی اول شو. مدیر مربوطه هم دستور رئیسش را اجرا می‌کند و وقتی به توفیقی نمی‌رسد، نمی‌تواند پاسخ دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این رویه اشتباه برطرف خواهد شد، گفت: مسیری که می‌رویم کاملاً غلط است و آن را باید اساسی اصلاح کنیم. اوضاع در این مسیر، روز‌ به روز بدتر می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان فوتبال وزارت ورزش و جوانان مدیریت باشگاه وزارت ورزش باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه نخستین هیئت مدیره باشگاه در حضور نماینده مالک جدید آبی‌ها که هلدینگ خلیج‌فارس ایران است، شرکت کردند. در این جلسه موضوعات مختلفی، طرح و بررسی شد و یکی از مباحث مورد تاکید، موضوع گسترش فعالیت‌های ورزشی باشگاه استقلال بود. در کنار مبحث احیای تیم «ب» استقلال، تلاش‌ها برای تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان از مدت‌ها پیش آغاز شده و به نقطه پایانی اجرایی‌شدن نزدیک می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال آینده، تیم‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیم‌داری در فوتبال زنان کند و آبی‌ها پیش از آنکه این الزام به‌وجود آید، به دنبال تیم‌داری هستند. در حالی‌که علی خطیر در ماه‌های گذشته پیگیری‌های اولیه را انجام داده بود، حالا گفته می‌شود در جلسات اخیر با مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، آبی‌ها چراغ سبز لازم را در زمینه تامین منابع مالی هم دریافت کرده‌اند و پروژه موردنظر برای تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان در حال نهایی‌شدن است.

مدیران باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر مذاکراتی را با مسئولان یکی از تیم‌های شاغل در لیگ برتر فوتبال زنان انجام داده بودند و حالا با توجه به رفع‌ و رجوع مشکلات مالی آبی‌ها، قرار است جلسه با مسئولان تیم موردنظر برگزار و سهمیه تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال زنان خریداری شود تا رسماً نام استقلال که به تازگی به استقلال خلیجِ فارس تغییر پیدا کرده، یکی از 10 تیم شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان باشد. یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان و حتی سرمربیگری مرضیه جعفری (پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی) در این تیم به میان آمده بود که حالا با توجه به اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که عزم آبی‌ها برای تیم‌داری در فوتبال زنان جزم است و طی روزهای آینده این خبر به‌صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه استقلال و مالکان جدید این تیم اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!