Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:25:03 GMT

رسیدگی به وضعیت کودکان کار اولویت‌ کارگروه اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۱۰۱

رسیدگی به وضعیت کودکان کار اولویت‌ کارگروه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و امور خانواده گفت: جلساتی که در خصوص مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی تشکیل می‌شود به جای دادن آمار و ارقام باید دنبال نتیجه بخشی باشد تا به تدریج شاهد کاهش آسیب‌های این حوزه‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: باید مدیران کل دستگاه‌ها در جلسات مهم شرکت کنند تا ضمن ارائه دیدگاه کارشناسی در زمان تصمیم گیری و یا سپردن مسئولیت بتوانند پاسخگو باشند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به روند رو به کاهش ویروس کرونا در استان تصریح کرد: خیلی از دستگاه‌های اجرایی در کنار کادر درمانی حضور یافتند و با همکاری صمیمانه و مجدانه خود موجب شدند تا برنامه‌ها به نتیجه برسد و این روند باید تداوم یابد.
جمالی پور یادآور شد: هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های مستمر نشان داد اگر وحدت را جدی بگیریم و همراهی و همدلی را در جامعه تقویت کنیم به اهداف خود سریع‌تر دست پیدا می‌کنیم.
او از رسانه‌های گروهی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و فعالان فضای مجازی هم در اطلاع رسانی تشکر کرد و افزود: خبرنگاران نیز با تلاش شبانه روزی در این موفقیت سهیم بودند و افتخار آفریدند.
استاندار قزوین در خصوص آسیب‌های مختلفی که بر اثر کرونا به جامعه وارد شده گفت: در کنار مشکلات معیشتی و اقتصادی که ویروس کرونا به گروه‌ها مختلف وارد کرد شاهد مشکلات روحی و روانی هم بودیم که برای دوران پسا کرونا برای آنها باید برنامه ریزی و تدبیر کنیم.
جمالی پور تصریح کرد: هر کس به نوعی باید همراه متولیان برنامه ریزی باشد زیرا در حوزه اجتماعی نیازمند همراهی هستیم و با کمک‌های مالی و تأمین بسته‌های معیشتی و مشاوره روانی نگذاریم آسیب‌های معیشتی، اقتصادی، روحی، روانی صدمات بیشتری به مردم وارد کند.
استاندار قزوین یادآور شد: برای این که جلسات نتیجه بخش باشد لازم است مصوبه‌ای که تعیین شد برای آن مسئولی انتخاب کنید تا پیگیری امور را انجام دهد و ما در جلسات بعدی نتیجه کار را جویا شویم.
جمالی پور رسیدگی به وضعیت کودکان کار و متکدیان را از اولویت‌های مهم کارگروه دانست و اظهارکرد: در خصوص کودکان کار باید ریشه آن در خانواده جست و جو شود و برای اشتغال و معیشت این افراد که معمولاً خانواده‌های ضعیفی دارند فکری شود.
استاندار قزوین تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی برای تأمین امکانات در گرمخانه‌ها بهتر است برای توانمند سازی کودکان کار و معتادان متجاهر و متکدیان فکری کرد تا مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: اگر اصولی از ظرفیت صنایع استان برای رفع مشکلات اشتغال و معیشت متکدیان و کودکان کار استفاده شود موجب اعتمادسازی شده و کارها به سرانجام می رسد.

46

کد خبر 1386618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استاندار قزوین برنامه ریزی کودکان کار جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود