Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر کاظمی اظهار کرد: این پروژه با هدف رفع نقاط پرحادثه و هدایت ترافیک پایانه مرزی و پایانه برکت از سمت کنارگذر جنوب شرقی شهر مهران و جاده دسترسی میدان نفتی آذر در ایام اربعین احداث می‌شود.

وی افزود: طول این تقاطع با ۲ دهانه پل ۱۹ متری و رمپ‌های طرفین ۱.۵ کیلومتر است که برای احداث آن حدود ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: پیمانکار این پروژه مشخص شده و هم‌اکنون عملیات تجهیز کارگاه در حال انجام است و طی هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کاظمی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کنارگذر شرقی مهران به سمت دهلران (تقاطع امامزاده سید حسن) طی روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع می‌شود.

وی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره‌شهر گفت: طول این پروژه ۴.۵ کیلومتر است که پل روگذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم‌اکنون پیمانکار مشغول عملیات خاکبرداری و خاکریزی رمپ‌های دوطرف پل است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، تاکنون ۱۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: تکمیل مسیر چهارخطه کردن مسیر ایلام- مهران، آغاز به کار پروژه پل زال- موموری- مرز چیلات، تکمیل تونل دوم راه کربلا، آغاز پروژه راه‌آهن ایلام و شروع به کار تونل دوم آزادی در مسیر ایلام- سرابله از پروژه‌های مهم در دست اجرای این اداره کل در سال ۹۹ است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۱۶۴۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

کد خبر 510060 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان ایلام عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی افزود: حل گره‌های ترافیکی شهرکرد یکی از دغدغه‌های شورای ششم است و باید اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهری به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها اجرا و گره ترافیکی شهر باز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان این‌که پروژه روگذر آیت الله طالقانی اولین پروژه عظیم ترافیکی شهرکرد خواهد بود، تصریح کرد: پیشنهاد مناقصه و زمان برای شروع این طرح نباید از دست برود و هرچه سریع‌تر این پروژه شروع به کار کنند.

حیدری با بیان این تقاطع‌های بوعلی به کمربندی جنوب، میدان معلم، ورودی شرقی شهرکرد و سایر طرح‌های مورد مطالعه قرار گرفته در دستور کار مدیریت شهری ششم است، خاطر نشان کرد: ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد و اجرای این پروژه می‌تواند طلسم اجرای پروژه‌های تقاطع غیر همسطح در مرکز استان را بشکند.

کد خبر 751566

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد