Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@22:44:42 GMT

تست کرونای بازیکن بشیکتاش مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۱۹۵

تست کرونای بازیکن بشیکتاش مثبت شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال بشیکتاش این روزها تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌دهد. آن ها یک اتاق ضدعفونی را در کمپ تمرینی خود ایجاد کرده اند و همچنین بازیکنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند اما فارغ از آن، باشگاه محبوب فوتبال ترکیه از تمام بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا گرفت تا خیالشان راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این تست امروز مشخص شد و طبق آن یک بازیکن از تیم اصلی و یک کارمند باشگاه به ویروس کووید19 مبتلا شده اند. این در حالی است که البته نام این فوتبالیست و کارمند اعلام نشده و بشیکتاش ترجیح داده که این موضوع را مخفی نگه دارد.

این دو مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارند و از چند ساعت پیش در قرنطینه هستند اما این نگرانی وجود دارد که باتوجه به برگزاری چند روز تمرین، افراد دیگری هم از تیم کرونا گرفته باشند.

104 / 351 بشیکتاش سوپر لیگ ترکیه فوتبال اروپا کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بشیکتاش سوپر لیگ ترکیه فوتبال اروپا کرونا در ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت