Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه، «عبدالمنعم الساعدی»، کارشناس امنیتی عراق امروز- یکشنبه نسبت به اقدام آمریکا برای انتقال سامانه‌­های پاتریوت از عربستان سعودی به عراق هشدار داد و تاکید کرد که این سامانه‌­ها در پایگاه‌های دیگری در اقلیم کردستان و یا حتی کرکوک مستقر شده‌­اند.

الساعدی افزود: «سامانه‌­های پاتریوت از عربستان خارج می‌­شوند، اما باید همزمان هوشیار باشیم که این سامانه­‌ها برای خدمت به عناصر تروریستی داعش و حمایت از آن‌ها در برابر حملات نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی وارد عراق نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد: «آمریکا پس از خوش‌و‌بش‌­های اخیر با مصطفی الکاظمی تلاش می‌­کند حضور خود را در این کشور تقویت کند به ویژه اینکه برای انجام گفت‌و‌گوها در ماه آینده با هدف امضای توافق‌نامه امنیتی جدید برای ادامه حضور در عراق زمینه‌سازی می‌­کند.»

الساعدی توضیح داد که افزایش اقدامات تروریستی پیش از تصویب کابینه الکاظمی به منظور اعمال فشار بر فراکسیون‌­های سیاسی برای تصویب این دولت بوده است.

وی افزود: «آمریکا طرح جدید را آغاز کرده که هدف آن تمرکز بر پایگاه­‌های نظامی به دور از موشک­‌های محور مقاومت است و احتمالا سامانه‌­های پاتریوت را از عربستان به کرکوک و کردستان و یا مناطق حضور تروریست‌­ها منتقل شوند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عراق عربستان آمریکا سامانه های پاتریوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟