Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ممشلی، مدیر جهاد کشاورزی آزادشهر گفت: برای خرید تضمینی کلزا و گندم کشاورزان شهرستان آزادشهر، ۹ مرکز درنظر و راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مدیر جهاد کشاورزی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برداشت محصولات کشاورزی اعم از گندم، جو و کلزا، تمهیدات لازم برای مراکز خرید در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ممشلی افزود: امید است با تمهیدات اندیشیده شده کشاورزان برداشت خوبی داشته باشند و محصولات تولیدی را در اختیار مراکز خرید تعیین شده قرار دهند.

وی تصریح کرد: در شهرستان آزادشهر برای محصول کلزا چهار مرکز خرید در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود پایان اردیبهشت‌ماه جاری، اولین برداشت کلزا آغاز شود.

ممشلی قیمت تضمینی گندم را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: برداشت گندم نیز از ۱۰ خرداد ماه در آزادشهر آغاز می‌شود و پنج مرکز خرید نیز در این خصوص در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت