Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@18:15:48 GMT

۲۴ طرح گردشگری در استان مرکزی مصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۴۲۵

۲۴ طرح گردشگری در استان مرکزی مصوب شد

ایسنا/مرکزی ۲۴ طرح گردشگری در کارگروه میراث فرهنگی استان مرکزی به تصویب رسید.

امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه، در اولین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در سال جاری،  ۲۷ طرح گردشگری در اقصی نقاط استان مطرح شد که با نظر اعضای کارگروه ۲۴ طرح از این تعداد، به تصویب رسید.

در این جلسه طرح احداث مجتمع‌های گردشگری در زرندیه، روستای راونج دلیجان، خمین، جاده گلشن آباد، روستای حسین آباد بغدادی، روستای قاسم آباد و احمدآباد شهرستان اراک مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب طرح توسعه مجتمع گردشگری تشریفات ساوه و طرح توسعه مجتمع گردشگری شاهین در روستای حسین آباد بغدادی اراک، همچنین احداث مجتمع گردشگری در دلیجان توسط آستان مقدس امام خمینی(ره)، احداث منطقه نمونه گردشگری پرندینه در زرندیه، احداث مجتمع گردشگری در روستای خیرآباد اراک و روستای رزینه دلیجان، ایجاد محوطه گردشگری در جوار آبشار گیسو نراق و احداث اقامتگاه بومگردی جاده خنداب-کمیجان به انجام رسید.

در این جلسه موضوع ۹ سفره خانه سنتی فعال در روستای حسین آباد بغدادی اراک که فاقد مجوز هستند مطرح شد و با اخذ مجوز توسط آنها و فعالیت مجاز و قانونی این اماکن موافقت شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه حمیدرضا نوازنی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی بر لزوم تطابق طرح با میزان زمین واگذاری و فاز بندی پروژه های بزرگ جهت ارزیابی توان مالی و اجرایی سرمایه گذار تاکید کرد.

رضا میرزایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به پویش مردم کنار مردم که به پاکسازی حاشیه جاده های استان اختصاص دارد، گفت: در این پویش بیشترین تمرکز جمع آوری پسماندها در کنار سفره خانه ها بود، بر همین اساس لازم است ساماندهی در حوزه پسماند این سفره خانه ها صورت گیرد چراکه این مسئله به یک معضل اساسی تبدیل شده و سفره خانه بهتر است برای رفع این مشکل در زمان بهره برداری قراردادی با نزدیک ترین دهیاری در امر جمع آوری پسماند داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاسیسات گردشگری اقامتگاه بوم گردی استانی فرهنگی و هنری استان مرکزی مجتمع گردشگری استان مرکزی سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانه برجای‌مانده از آتش‌سوزی روستای گردشگری

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • ویرانه برجای‌مانده از آتش‌سوزی روستای گردشگری
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری